Black Friday ne treba da bude period iznenađenja za vaše sisteme, već za vaše klijente. Međutim, veliki broj kompanija, uključujući etablirane brendove, beleži probleme u radu sajtova tokom perioda rastuće potražnje.
Najgori scenario za e-trgovce – kako je istakao Bojan Vitnik, System Architect u Mainstreamu – jeste oslanjanje na postojeće infrastrukturne prazničnoj sezoni ili potcenjivanje vremena koje je potrebno za njihovo proširenje. U nastavku saznajte koje korake možete da preduzmete kako biste osigurali da će vaša e-commerce i tehnička rešenja adekvatno ispratili nalet saobraćaja ove sezone.
Priprema za Black Friday u 5 koraka
- Analizirajte prošlogodišnje Black Friday metrike, a pri tome ne zaboravite da izmene koje su u međuvremenu realizovane na online prodavnici mogu da utiču na performanse.
- Revidirajte trenutnu potrošnju resursa ili hosting plan
- Preventivno proširite infrastrukturne kapacitete ili pređite na napredniji vid hostinga
- Izvršite proveru opštih performansi online shopa kako biste omogućili development timu da uradi optimizacije koda na aplikativnom nivou.
- Testirajte svoje IT sisteme u periodu kada je pritisak na IT manji, i otkrijte slabosti.
Tražite napredno hosting rešenje za svoj e-commerce biznis? Pročitajte vodič kroz web hosting ili zakažite besplatnu konsultaciju sa našim ekspertima.