Black Friday 2021: Pripremite web shop za rast saobraćaja

black friday 2021

Black Friday ne treba da bude period iznenađenja za vaše sisteme, već za vaše klijente. Međutim, veliki broj kompanija, uključujući etablirane brendove, beleži probleme u radu sajtova tokom perioda rastuće potražnje.

Najgori scenario za e-trgovce – kako je istakao Bojan Vitnik, System Architect u Mainstreamu – jeste oslanjanje na postojeće infrastrukturne prazničnoj sezoni ili potcenjivanje vremena koje je potrebno za njihovo proširenje. U nastavku saznajte koje korake možete da preduzmete kako biste osigurali da će vaša e-commerce i tehnička rešenja adekvatno ispratili nalet saobraćaja ove sezone.

Priprema za Black Friday u 5 koraka

  • Analizirajte prošlogodišnje Black Friday metrike, a pri tome ne zaboravite da izmene koje su u međuvremenu realizovane na online prodavnici mogu da utiču na performanse.
  • Revidirajte trenutnu potrošnju resursa ili hosting plan
  • Preventivno proširite infrastrukturne kapacitete ili pređite na napredniji vid hostinga
  • Izvršite proveru opštih performansi online shopa kako biste omogućili development timu da uradi optimizacije koda na aplikativnom nivou.
  • Testirajte svoje IT sisteme u periodu kada je pritisak na IT manji, i otkrijte slabosti.

Tražite napredno hosting rešenje za svoj e-commerce biznis? Pročitajte vodič kroz web hosting ili zakažite besplatnu konsultaciju sa našim ekspertima.


Autor
Mainstream
Mainstream

Podelite

Povezani članci

Imate pitanja, ideju ili komentar?

Kontaktirajte nas.

    Popunite formu

    captcha