Gomex, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Srbiji, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Veliki broj transakcija na dnevnom nivou, uz obiman program lojalnosti potrošača čine Gomex-ov poslovni i IT sistem veoma dinamičnim. Kao deo procesa digitalizacije, menadžment Gomex-a prepoznao je cloud kao optimalan pristup za rešavanje rastućih IT zahteva usled konstantnog širenja poslovanja.
Gomex, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Srbiji, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Veliki broj transakcija na dnevnom nivou, uz složen, sadržajan i obiman program lojalnosti potrošača čine Gomex-ov poslovni i IT sistem veoma dinamičnim.
Gomex se ističe kao kompanija koja veoma brzo usvaja i implementira inovacije. Tako je kao deo procesa digitalizacije, menadžment Gomex-a prepoznao cloud kao optimalan pristup za rešavanje rastućih IT zahteva usled konstantnog širenja poslovanja. Kako su zahtevi za performansama i pouzdanosti sistema veoma visoki, posebna pažnja je posvećena pronalasku adekvatnog partnera koji je u stanju da isporuči kvalitetnu uslugu. Iz te potrebe je počela naša komunikacija.
Gomex maloprodajna mreža, od svog nastanka 1995. godine do danas, beleži konstantan rast u obimu poslovanja, broju objekata i potrošača. Samo u toku 2017. godine kompanija je ostvarila rast prometa od skoro 20% dostignuvši rekordne prihode od oko 100 miliona EUR. Dinamika razvoja i budući planovi istakli su u prvi plan potrebu za stabilnom IT infrastrukturom i pronalaženjem održivog i prilagodljivog rešenja. Periodi dinamičnog rasta Gomex-a nisu bili ispraćeni adekvatnim rešenjem za IT infrastrukturu, što je vremenom uzrokovalo probleme u radu poslovnih aplikacija. Vreme odziva internih aplikacija je bilo u porastu, što je smanjivalo brzinu obavljanja zadataka i produktivnost u svakodnevnom radu. Uz želju da omogući svom IT timu da se fokusira na unapređenje ključnih poslovnih funkcija i procesa, menadžment Gomex-a se odlučio da svoje celokupno produkciono okruženje premesti u cloud.
Nakon inicijalnog testiranja kompetenci i uspostavljanja poverenja, saradnja je tekla kroz partnerski pristup i odnos. Koncentrisana ekspertiza na polju IT infrastrukture omogućila nam je da zajedno sa Gomex timom analiziramo potrebe i pronađemo najbolje rešenje. Urađena je analiza stanja, trenutnih rešenja i obaveza po postojećim ugovorima i sagledana je budućnost poslovanja i planovi kako bi se odgovorilo ne samo na trenutne, već i buduće izazove.
Prelazak na Mainstream Enterprise Cloud se pokazalo kao najbolje dugoročno rešenje. Obezbeđeni private cloud resursi na Mainstream-ovoj platformi omogućili su potrebnu stabilnost, ali i skalabilnost IT infrastrukture. Ovakvo rešenje dovelo je do drastičnog unapređenja performansi i vremena odziva aplikacija, smanjenja downtime-a sistema i rasterećenja vremena IT tima koji je mogao da se posveti novim projektima.
Kompanija Gomex, kao jedan od lidera u inovacijama na domaćem tržištu maloprodaje, započela je proces digitalizacije svog poslovanja. Skalabilno i performantno rešenje za IT infrastrukturu omogućava neometani dalji digitalni razvoj na čvrstim i skalabinim osnovama. Program lojalnost potrošača i unapređenja na polju osnovnog biznisa, poput rada sa dokumentacijom kroz EDI strategiju, DMS , automatizacija procesa porudžbina od MPO ka distributivnim centrima, nova napredna rešenja u sektoru logistike i drugi važni procesi sada mogu da se oslone na Mainstream kao dugoročnog partnera.
Kao deo usluge na Enteprise Cloud platformi, Mainsteram vodi brigu o celokupnoj infrastrukturi, optimizaciji i podešavanjima. Gomex IT tim fokusiran je na strateške projekte koji unapređuju dalje poslovanje dok Mainstream brine da celokupna infrastruktura bude stalno dostupna, optimalna i sigurna. Mainstream je spreman da podrži Gomex u budućem razvoju i kao dugoročni partner omogući integraciju novih tehnologija u budućnosti.
Optimizacija poslovanja ne znači samo najbolje iskoristi postojeće resurse i unaprediti svoje snage, već blagovremeno prepoznati i svoje slabosti i pronaći najbolje partnere za taj deo posla . Ovaj drugi deo je možda teži , ali ukoliko ne mislimo da mi sve (najbolje) znamo , onda će efekti prepuštanja dela odgovornosti stručnim kompanijama- dovesti mnogo brže do napretka. GOMEX tim je to prepoznao. Izabrali smo Mainstream i sada smo u CLOUD-u.
Ukoliko želite da saznate kako je Gomex celokupno produkciono okruženje premestio u cloud – preuzmite dokument.
AIK Banka je modernizovala IT infrastrukturu i uspostavila pouzdano i performantno Disaster Recovery rešenje na Mainstream Enterprise cloudu.
Pogledajte studiju slučajaKreiran je novi, visokodostupan sistem koji je eliminisao single point of failure i omogućio besprekorno funkcionisanje e-commerce sistema i u periodima visoke potražnje.
Pogledajte studiju slučajaImate pitanja, ideju ili komentar?