Mainstream je najveći provajder inovativnih cloud rešenja i managed hosting usluga sa mrežom od 8+ data centara u jugoistočnoj Evropi.
“Halo oglasi” su već 24 godine prepoznatljiv brend koji je postao sinonim za oglašavanje. Prvi broj objavljen je u štampanoj formi 1995. godine. Danas, “Halo oglasi” drže titulu najtiražnijeg štampanog oglasnika na tržištu. Sa pojavom interneta, “Halo oglasi” osvojili su i digitalni prostor podigavši sajt www.halooglasi.com.
“Halo oglasi” su već 24 godine prepoznatljiv brend koji je postao sinonim za oglašavanje.
Prvi broj objavljen je u štampanoj formi 1995. godine. Danas, “Halo oglasi” drže titulu najtiražnijeg štampanog oglasnika na tržištu. Sa pojavom interneta, “Halo oglasi” osvojili su i digitalni prostor podigavši sajt www.halooglasi.com.
Od tada je sajt prošao kroz više različitih promena, a sama platforma se kontinuirano unapređuje kako bi zadržala odličan nivo performansi i omogućila dalji rast poslovanja.
Cilj svake promene na sajtu bio je da se posetiocima pruži što ugodnije iskustvo pretrage onlajn oglasa, a da se pritom njihovi lični podaci adekvatno zaštite, odnosno da im se obezbedi sigurna interakcija sa sajtom.
Sa preko 2 miliona jedinstvenih posetilaca mesečno, “Halo oglasi” su postali jedna od najvećih kupoprodajnih berzi u Srbiji. Njihov posvećeni tim zaslužan je za stabilan rast i razvoj brenda, kao i za unapređenje odnosa i osluškivanje potreba svih uključenih strana – kako oglašivača, tako i korisnika. Svakoga dana, spoje se na desetine hiljada kupaca i prodavaca zahvaljujući veoma razvijenoj bazi oglasa.
Jedan od razloga uspeha “Halo oglasa” leži u njihovoj rešenosti da kontinuirano prate trendove i način na koji se menjaju potrebe i očekivanja korisnika.
Krajem 2013. godine, “Halo oglasi” obratili su nam se kako bi se bolje upoznali sa našim timom stručnjaka, razmenili iskustva i izložili svoju trenutnu situaciju i prepreke u domenu IT-a.
U tom trenutku, “Halo oglasi” imali su još uvek staru aplikaciju koju je održavao njihov tadašnji partner, ali na neodgovarajućoj infrastrukturi. U pitanju je bio dvostruko nestabilan sistem koji je za posledicu imao loš rad aplikacije, česte probleme kao i ograničenje po pitanju skalabilnosti.
Jedan od glavnih problema u tom trenutku bilo je zapravo nerazumevanje sa tadašnjim partnerom i nemogućnost da iz te saradnje izvuku rezultate koji su im bili potrebni.
Tim “Halo oglasa” shvatio je da trenutne performanse platforme ne zadovoljavaju njihove potrebe i planove za budući rast. Bilo je jasno da su sazreli za promenu.
Olakšavajuća okolnost prvih sastanaka i pregovora o budućim okvirima saradnje bila je ta što su i “Halo oglasi” i kompanija Mainstream dve kompanije sa zavidnom reputacijom u svojim industrijama i profesinalnom pristupu poslu. Ovo je ubrzalo proces uspostavljanja poverenja i otvorene komunikacije između dve strane, kao i prevazilaženja uobičajenih prepreki koje se neizostavno javljaju na početku saranje.
“Halo oglasi” imali su problem sa dvostruko nestabilnom platformom. Platforma je bila nestabilna kako iz tehničkog (tj. programerskog) ugla, tako i iz ugla infrastrukture.
S obzirom na pređašnje negativno iskustvo “Halo oglasa” koje je podrazumevalo samo reagovanje partnera na probleme, tj. isključivo “gašenje požara”, ali ne i njihovu prevenciju – rešiti brigu o sistemu na duge staze bio je glavni cilj.
Kako bismo u potpunosti raščivijali trenutno stanje i precizno mapirali probleme, zajednički smo sagledali poslovni kontekst i širu sliku, a potom definisali kapacitete, moguće troškove i poslovne ciljeve.
Svaki klijent je priča za sebe, ali postoje određene faze i unapred definisani procesi koje koristimo kako bi osigurali da se svi rokovi ispoštuju, a dogovoreno rešenje u potpunosti zadovolji potrebe klijenta.
Proces definisanja idealnog rešenja odvija se u tri faze:
1. Definisanje potrebnog rešenja, upoređivanje ponuda i dostavljanje finalnih ponuda
2.Postizanje konačnog dogovora
3.Faza implementacije rešenja
Naša želja je uvek da iznesemo najbolji predlog, zasnovan na najboljim industrijskim praksama kao i da objektivno objasnimo šta su prednosti i mane svake alternative.
Kako bi se sistem stabilizovao i kako bi se unapredile njegove performanse, sa “Halo oglasima” dogovorena su sledeća rešenja:
U saradnji sa budućim programerima, definisali smo tehnologije koje će se koristiti i način na koji će se te tehnologije uposliti.
Potom sledi proces pre produkcije koji izgleda ovako:
U fazi produkcije radi se intenzivno praćenje i tzv. fine-tuning, a potom se ulazi u redovni režim rada.
U slučaju “Halo oglasa”, tranzicija je urađena relativno brzo. Bilo je potrebno malo jače od mesec dana da se sistem prebaci, a potom je uloženo dodatno vreme da se sistem dovede u potpuno stabilno i produktivno okruženje. Pritom je poboljšanje bilo vidljivo svaki mesec, a sva unapređenja su se radila na živom sistemu.
S obzirom da sajt www.halooglasi.com ima preko 2 miliona jedinstvenih posetilaca mesečno, neophodno je da izdrži veliko opterećenje saobraćaja, tj. veliki broj zahteva u malom vremenskom periodu.
Nakon unapređenja platforme, implementacije DFS sistema i zaštite iz oblasti DDoS, vreme učitavanja stranice sajta smanjeno je za do 70%, čime je poboljšano iskustvo posetilaca sajta. A kao rezultat toga produžilo se i vreme zadržavanja na sajtu.
Mikroservisi omogućili su rad na pojedinačnim komponentama, što je ubrzalo proces rešavanja eventualnih problema na infrastrukturi i otvorilo mogućnost bezbednog skaliranja. Ono što je još važnije, nova platforma koja je posebno skrojena prema potrebama “Halo oglasa” znatno je stabilnija u odnosu na staru.
Poređenja radi, na staroj platformi dešavali su se funkcionalni problemi i do nekoliko puta dnevno, dok je na novoj platformi ovaj broj značajno redukovan. Zahvaljujući stalnom nadgledanju platforme, Mainstream stručnjaci u stanju su da mapiraju mogući problem pre nego što se on zapravo desi.
Ipak, najveći pozitivni rezultati koji su proizišli iz saradnje sa “Halo oglasima”, ne ogledaju se u samom odabiru tehnologija, već u posvećenosti inženjera iz kompanije Mainstream i programera koji su bili unajmljeni od strane “Halo oglasa”, kao i u razumevanju menadžmenta klijenta koji je bio u stanju da sagleda širu sliku, tj. da gleda dugoročne ciljeve.
Kompanija Mainstream koristi tehnološki najnapredniju opremu u Srbiji i u svom timu ima stručne inženjere sa preko 15 godina iskustva. Ponosni smo na naše rezultate i na to što smo smo partner uglednog brenda kao što su “Halo oglasi”, te što smo u toku godina intenzivne saradnje ojačali i unapredili naše poslovno partnerstvo.
Ukoliko želite da saznate kako Mainstream može da pomogne Vašoj kompaniji, kontaktirajte nas na business@mainstream.rs ili popunite kontakt formu ovde.
Jedan od ciljeva projekta bio je da se klijentima Sava Osiguranja obezbedi vrhunsko online iskustvo uz 24/7 dostupnost sajta i optimalne performanse veb prodavnice.
Jedan od glavnih ciljeva projekta bio je da se obezbedi skalabilnost IT infrastrukture kako bi se ispratio dinamičan rast poslovanja.
Istražite kako je Tehnomanija postigla visokodostupan sistem bez single point of failure, garantovan 99,99% mesečni uptime i pouzdanu infrastrukturu.