Kupujem prodajem

KupujemProdajem kao najveći e-commerce, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa sa svojim korisnicima, baziranih prvenstveno na sigurnosti i poverenju. Kao u slučaju svake organizacije koja je brzo rasla, i potrebe KupujemProdajem na polju IT-a su srazmerno rasle. Vremenom, taj inicijalno uspostavljeni i do određene granice nadogorađivani sistem, više nije mogao da podrži zahtevne potrebe bizniza – brzinu odgovora aplikacija, konstantnu dostupnost i stalno unapređenje sistema.

Ciljevi

  • Rešenje za prevaziđenu infrastrukturu u odnosu na rastući broj korisnika i obima saobraćaja.
  • Poboljšanje zaštite i sigurnosti podataka.
  • Alternativa velikim ulaganjima u finansijskom i ekspertskom domenu za in-house rešenje.
  • Unapređenje IT sistem-a, kako bi bio brži, stalno dostupan i kako bi kritični podaci bili bezbedni.

Pristup

  • Analizirane su trenutne i buduće potrebe, praćene predlogom optimalnog rešenja za
    infrastrukturu.
  • Celokupno postojeće rešenje prebačeno je u privatni cloud u okviru Mainstream Managed Hosting.
  • Implementirano je optimalno backup rešenje za sigurnost podataka.
  • Ugovoreno je preuzimanje odgovornosti za funkcionisanje i dostupnost samog servisa

Rezultati

  • Unapređena infrastruktura koja je obezbedila osnovu za stabilnost web servisa i dalji rast KupujemProdajem poslovanja.
  • Uspostavljan partnerski odnos koji podrazumeva proaktivno predlaganje optimizacije resursa
  • Sve ključne informacije za poslovanje sigurne su u izolovanom cloud okruženju i osigurane od potencijalnih gubitaka.
  • Osigurano fuknkcionisanje IT infrastrukture kroz 24-7 nadzor, podršku i savetovanje.
KupujemProdajem zahtevi i početak saradnje

KupujemProdajem, kao najveći e-commerce, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa sa svojim korisnicima, baziranih prvenstveno na sigurnosti i poverenju. Veliki broj informacija koje su podjednako važne i poverljive, neophodno je adekvatno čuvati i  odgovorno koristiti.

Kao u slučaju svake organizacije koja je brzo rasla, i potrebe KupujemProdajem na polju IT-a su srazmerno rasle. Vremenom, taj inicijalno uspostavljeni i do određene granice nadogorađivani sistem, više nije mogao da podrži zahtevne potrebe bizniza – brzinu odgovora aplikacija, konstantnu dostupnost i stalno unapređenje sistema.

Kao kompanija kojoj je dostupnost IT resursa neophodan uslov za poslovanje, pronalazak i zadržavanje kvalitetnog servisa predstavljalo je dodatni izazov. Odatle je počela naša komunikacija.

    

IT resursi kao faktor rasta

KupujemProdajem je e-commerce servis koji od svog nastajanja, pre 10 godina, beleži konstantan rast u obimu saobraćaja i poslovanja uopšte. Oslanjajući se na infrastrukturu koja je brojala 2 servera u trenutku kada su počeli pregovori o saradnji, sa određenim poteškoćama, ali i dalje uspešno, opsluživali su rastući broj korisnika. Stabilnost servisa čiji je rast precizno predviđen, bio je glavni prioritet, baš kao i odabir partnera koji svojom ekspertizom može da pruži pravu podršku takvom biznisu.

Kao i svaka ogranizacija koja je brzo rasla, i KupujemProdajem je imao konstantan period rasta koji nije bio praćen adekvatnim rešenjem za IT infrastrukturu i polako je prouzrokovao probleme u radu web servisa. Sve učestaliji prekidi u radu najviše su uticali upravo na brzinu i kvalitet usluge. Stručni IT tim KupujemProdajem često je morao da rešava operativne probleme umesto da se bavi servisima koji daju dodatnu poslovnu vrednost.

Kao kompanija čije je poslovanje u velikoj meri zavisilo od dostupnost servisa i apsolutne bezbednosti podataka, KupujemProdajem je prepoznao vrednost izgradnje i održavanja dugoročnog odnosa sa svojim korisnicima. Veliki broj informacija koje su podjednako i važne i poverljive, potrebno je adekvatno koristiti, čuvati i obezbediti. Svaki gubitak informacija ozbiljno bi ugrozio funkcionisanje čitavog poslovanja i odnos sa korisnicima.

    

Rešenje
PARTNERSTVO, EKSPERTIZA I PROAKTIVNOST ZA PRAVO REŠENJE IT POTREBA

Koncentrisana ekspertiza na polju IT infrastrukture omogućila nam je da zajedno sa KupujemProdajem timom analizriramo potrebe i potražimo bolje rešenje. Sagledali smo budućnost poslovanja i planove kako bi smo dobili odgovor na pitanje “kako najefikasnije postaviti IT podlogu za dalji rast?”. Specifičnosti poslovanja ovako agilne i dinamične kompanije zahtevale su da rešenje bude prilagođeno i optimizovano.

MANAGED HOSTING SERVIS KAO ODGOVOR NA PROBLEME

Prelazak na Mainstream Managed hosting u okviru cloud tehnologije pokazala sa kao najbolje dugoročno rešenje. Obezbeđeni KupujemProdajem private cloud resursi u okviru našeg Managed hosting rešenja omogućili su potrebnu stabilnost, ali i skalabilnost IT infrastrukture. Ovakvo rešenje dovelo je do smanjenja downtime-a sistema i rasterećenja vremena koje IT tim sada može da posveti novim projektima.

SVI PODACI BEZBEDNI. ZAUVEK.

Implementirano rešenje osigurava da podaci , kao ključni resurs, budu brzo i lako dostupni čak i u slučaju brojnih mapiranih nepovoljnih situacija. Pažljivim planiranjem i raspoređivanjem resursa u više data centara, izbegnut je scenarijo „Single Point of Failure“, odnosno sistem je projektovan tako da ne postoji jedna karika čije bi otkazivanje dovelo do pada čitavog sistema.

POTPUNA PODRŠKA

Kroz saradnju koja je započela analizom i predlozima poboljšanja, preko uspešnog prelaska na Managed hosting platformu pa do dogovora o preuzimanju odgovornosti za celokupno funkcionisanje sistema, uspešna saradnja sa KupujemProdajem traje već 6 godina. KupujemProdajem IT tim fokusiran je na strateške projekte koji unaređuju dalje poslovanje dok Mainstream brine da celokupna infrastruktura bude stalno dostupna, optimalna i sigurna.

 


Podelite

Pogledajte i druge primere

AIK Banka

AIK Banka je modernizovala IT infrastrukturu i uspostavila pouzdano i performantno Disaster Recovery rešenje na Mainstream Enterprise cloudu.

Pogledajte studiju slučaja

Gigatron

Gigatron, kao napredni e-commerce, fokusiran je na kontinuirano pružanje vrhunskog servisa svojim korisnicima. Sve veći broj operacija i informacija, kao i povremeni “peak-ovi” u poseti i saobraćaju, samim tim i u potrebnim resursima, ukazivali su na potrebu za pronalaženjem rešenja koje će omogućiti nesmetano funkcionisanje svih sistema i servisa.

Pogledajte studiju slučaja

Gomex

Kompanija Gomex-a prebacila je ključne biznis aplikacije na našu enterprise cloud platformu i time rešila problem rastućih IT zahteva, optimizacije infrastrukture i dostupnosti.

Pogledajte studiju slučaja

AIK Banka, kao jedna od vodećih banaka u Srbiji, fokusirana je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Svaki minut nedostupnosti sistema predstavlja rizik za realizaciju prihoda, produktivnost i reputaciju među klijentima. Menadžment AIK banke prepoznao je neophodnost unapređenja i optimizacije postojećeg disaster recovery rešenja.

Pročitajte više

Gigatron, kao napredni e-commerce, fokusiran je na kontinuirano pružanje vrhunskog servisa svojim korisnicima. Sve veći broj operacija i informacija, kao i povremeni “peak-ovi” u poseti i saobraćaju, samim tim i u potrebnim resursima, ukazivali su na potrebu za pronalaženjem rešenja koje će omogućiti nesmetano funkcionisanje svih sistema i servisa.

Pročitajte više

Gomex, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Srbiji, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Veliki broj transakcija na dnevnom nivou, uz obiman program lojalnosti potrošača čine Gomex-ov poslovni i IT sistem veoma dinamičnim. Kao deo procesa digitalizacije, menadžment Gomex-a prepoznao je cloud kao optimalan pristup za rešavanje rastućih IT zahteva usled konstantnog širenja poslovanja.

Pročitajte više

Imate pitanja, ideju ili komentar?

Kontaktirajte nas.

    Popunite formu

    captcha