NPS

Sa Enterprise Cloud platformom omogućen je kontinuirani rad Dynamics rešenja, dostupnost sistema 24/7, smanjena opasnost od nepredviđenih okolonosti,a sve to uz optimizaciju troškova.

Ciljevi

  • Smanjiti incijalnu investiciju za infrastrukturu za klijente NPS-a pomoću Cloud rešenja sa mesečnom naplatom
  • Bezbedan, skalabilan sistem, odličnih performansi sa 24/7 nadzorom i podrškom
  • Rešenje jednostavno za naplatu
  • Lokacija servera u Srbiji
  • Bezbednost svih ključnih informacija za poslovanje, kroz njihovo čuvanje u izolovanom cloud okruženju

Pristup

  • Analiziranje prosečnog korisnika i kreiranje predloga optimalne serverske infrastrukture po korisniku uz garanciju uptime-a od 99,99% mesečno
  • Pronalazak adekvatnog rešenja koje tehnički, poslovno i finansijski odgovara klijentima
  • Preuzimanje odgovornosti za funkcionisanje i dostupnost samog servisa u okviru dogovorenog SLA
  • Finansijsko usklađivanje prema potrebama korisnika

Rezultati

  • Kreiran je pouzdan, visokodostupan sistem koji obezbeđuje stabilno funkcionisanje Dynamics NAV servisa
  • Skrojen i klijentima NPS-a prilagođen SLA za tehničku podršku i održavanje
  • Obezbeđena je sigurnost svih ključnih poslovnih informacija u izolovanom cloud okruženju
  • Uspostavljanje partnerskog odnosa gde NPS i Mainstream zajedno formulišu rešenja i učestvuju u optimizaciji sistema

Jedan od vodećih Microsoft Dynamics partnera u zemlji i regiji, član New Frontier grupacije, koju je Gartner svrstao među 10 najuspešnijih sistem integratora u Centralnoj i Istočnoj Evropi NPS d.o.o. je na srpskom tržištu prisutan duže od 15 godina. Fokusiran je na poslovno savetovanje, implementaciju, nadgradnju i održavanje savremenih poslovnih rešenja (ERP – Enterprise Resource Planning) iz porodice Microsoft Dynamics, kao i rešenja za napredno poslovno izveštavanje i analize poslovanja (BI – Business Intelligence). Pruža sveobuhvatnu podršku klijentima na putu digitalne transformacije, omogućavajući im da, zahvaljujući boljem i efikasnijem upravljanju svim procesima i resursima, podignu nivo uspešnosti i profitabilnosti poslovanja.

 

Izazovi sa kojima se NPS susreo:

Kao jedan od regionalno vodećih Microsoft partnera za oblast ERP rešenja iz porodice Microsoft Dynamics, NPS ima permanentnu potrebu da svojim klijentima uvek ponudi najbolju moguću uslugu. Kako Microsoft Dynamics poslovna rešenja svoju primenu nalaze i kod malih i kod velikih korisnika, uočeno je da je obavezna, dodatna investicija u serversku infrastrukturu, koja se javlja prilikom implementacije Dynamics NAV ili nekog od srodnih rešenja, za mnoga mala i srednja preduzeća značajan ili čak nepremostiv problem. Bilo je potrebno da se klijentima ponudi adekvatna i istovremeno pristupačna arhitektura, pouzdan, skalabilan sistem, da se prevaziđe model „single point of failiure“ kako bi usluge i rešenje i iz ponude NPS-a postale dostupne svima – prelazak na Cloud.

 

U Mainstream-u imamo pouzdanog i strateški važnog partnera za naš biznis. Od prvog momenta imamo odlično razumevanje za međusobne potrebe. Zajedno smo u prilici da omogućimo našim klijentima da umanje inicijalnu investiciju u neophodnu infrastrukturu koja je potrebna da podrži moderna ERP rešenja koja nudimo.

Autor

 

Rešenje koje smo ponudili NPS-u se ogleda u sledećem:

1. Partnerstvo

Stručna znanja koja tim Mainstream-a ima u oblasti pružanja premium hosting usluga velikim klijentima čiji su poslovni zahtevi složeni, doprinela je tome da NPS prepozna Mainstream kao partnera koji može da pruži najbolju moguću uslugu. Poveravanje odgovornosti za implementaciju i održavanje infrastrukture našem timu, omogućilo je NPS-u da se fokusira na razvoj svog rešenja. Cilj partnerstva je bio da Mainstream brine o infrastrukturi, a NPS svoju snagu i resurse koristi za ono u čemu je najbolji, a to je razvoj, nadgradnja i implementacija poslovnih rešenja na bazi Microsoft Dynamics ERP rešenja.

 

2. Redukcija inicijalnih troškova

Rešenje koje je skrojeno za NPS korisnike imalo je za cilj da klijentima omogući redukciju inicijalnih ulaganja. Hardverska infrastruktura koja je potrebna za optimalno funkcionisanje Dynamics rešenja, često je zbog svoje cene obeshrabrivala korisnike da se odluče za njega. Dodatno, ukupni troškovi održavanja infrastrukture (Total Cost of Ownership) bili su značajni ili previsoki. Prebacivanje troškova iz CAPEX modela u OPEX i omogućavanje korisniku da iznajmi potrebnu infrastrukturu (umesto da je kupi), pomogle su da se NPS klijenti lakše odluče za Dynamics rešenja. Korisnik je dobio pouzdanu, visokodostupnu, skalabilnu platformu, za čiju infrastrukturu i održavanje plaća mesečno.

 

3. Pouzdana infrastruktura i tehnička podrška

Očekivanja NPS-a u pogledu infrastrukture ticala su se stabilnosti, visoke dostupnosti, skalabilnosti i pouzdanosti, kako bi se korisnicima pružila adekvatna usluga i sigurnost. Sa Enterprise Cloud platformom omogućena je dostupnost sistema 24/7, smanjena je opasnost od nepredviđenog zastoja u radu sistema, omogućen kontinuirani rad Dynamics rešenja, smanjeni su troškovi IT infrastrukture u odnosu na in-house rešenje, a licenciranje je optimizovano. Garantovano efikasna, kvalitetna i brza podrška Mainstream-a bili su važni kriterijumi koji su doveli do saradnje naše dve kompanije.


Podelite

Pogledajte i druge primere

AIK Banka

Uspostavljeno pouzdano i optimalno Disaster Recovery rešenje koje je osiguralo kontinuitet poslovanja i modernizaciju IT platforme bez promene u korišćenim tehnologijama.

Pogledajte studiju slučaja

Tehnomanija

Kreiran nov visokodostupan sistem koji nema single point of failure, uz garanciju uptime-a od 99,99% mesečno i 24/7 nadzor.

Pogledajte studiju slučaja

AIK Banka, kao jedna od vodećih banaka u Srbiji, fokusirana je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Svaki minut nedostupnosti sistema predstavlja rizik za realizaciju prihoda, produktivnost i reputaciju među klijentima. Menadžment AIK banke prepoznao je neophodnost unapređenja i optimizacije postojećeg disaster recovery rešenja.

Pročitajte više

Kreiran nov visokodostupan sistem koji nema single point of failure, uz garanciju uptime-a od 99,99% mesečno i 24/7 nadzor.

Pročitajte više

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam svoje mišljenje

Popunite formu