Za Ringier Axel Springer, digitalna transformacija otvorila je pregršt mogućnosti, pre svega u pogledu novih načina monetizacije sadržaja koji omogućavaju kvalitetno i kredibilno novinarstvo, kao i usavršavanja samih sistema informisanja i distribucije na više različitih platformi. Saradnju smo otpočeli 2010. godine, kada nam je Ringier Axel Springer ukazao poverenje odabravši naše Fully Managed Hosting usluge.
Ringier Axel Springer je vodeća medijska i izdavačka kuća u Srbiji koja u svom portfoliju ima brojna print i digitalna izdanja koja privlače najveći broj publike. Kao uspšena medijska kompanija, danas posluje u Centralnoj i Istočnoj Evropi, upravljajući sa 200 onlajn i štampanih medijskih brendova u Srbiji, Mađarskoj, Slovačkoj, Poljskoj, Litvaniji, Letoniji i Estoniji.
Ringier Axel Springer ima snažan tim talenata koji kontinuirano osluškuje potrebe svojih korisnika i njihove navike. Sa razvojem i širenjem interneta, promenila su se i očekivanja publike i suštinska struktura medijskog prostora.
Prepoznajući ovu korenitu promenu, kompanija Ringier Axel Springer ozbiljno ulaže u razvoj internet portala koji su danas lideri na medijskom tržištu Srbije i jedni od najposećenijih portala u regionu (Blic.rs, Zena.rs, Noizz.rs, Pulsonline.rs, Ana.rs, Nekretnine.rs i dr.).
Prateći strategiju razvoja i digitalizacije, Ringier Axel Springer fokusira se na jačanje svoje tržišne pozicije i profitabilan rast. Širenjem kros-medija i daljim razvojem digitalnih izdanja, kao i ulaganjem u digitalna rešenja i nove poslovne modele – kompanija nastavlja sa inovacijama i ostaje visoko konkurentna. Nudeći integrisana rešenja i ispunjavajući potrebe savremenog medijskog tržišta, Ringier Axel Springer oblikuje budućnost digitalnih medija.
Međutim, digitalizacija ne dolazi bez izazova.
Za Ringier Axel Springer, digitalna transformacija otvorila je pregršt mogućnosti, pre svega u pogledu novih načina monetizacije sadržaja koji omogućavaju kvalitetno i kredibilno novinarstvo, kao i usavršavanja samih sistema informisanja i distribucije na više različitih platformi.
Saradnju smo otpočeli 2010. godine, kada nam je Ringier Axel Springer ukazao poverenje odabravši naše Fully Managed Hosting usluge. Mainstream je tada uspešno hostovao svih 13 medijskih izdanja ove kompanije i bio pouzdan partner u periodu najvećeg digitalnog rasta. Uzmimo samo Blic kao primer, koji je u trenutku kada smo postali zvanični hosting provajder imao 300.000 poseta, a danas broji preko 3 miliona.
Već 2015. godine produbili smo saradnju, kada se kompanija Ringier odlučila da izvrši eksternalizaciju jednog dela IT operacija i da ih poveri Mainstream kompaniji.
Kroz dijalog sa stručnim timom kompanije, definisali smo sve tehničke i poslovne potrebe, sagledali više različitih opcija i uradili analizu troškova, kako bismo zajednički identifikovali najbolje IT rešenje za konkretan problem.
U ovom slučaju, to je bilo Mainstream Enterprise Cloud rešenje, kao pouzdana, brza i sigurna platforma.
Kompanija Ringier Axel Springer je u to doba imala samo jedan data centar smešten u njihovim privatnim prostorijama. Došao je trenutak kada je bilo neophodno obnoviti opremu čija je amortizacija bila na isteku; jednostavno, više nisu postojali resursi koji bi ispratili rast kompanije.
Pred početak saradnje, kompanija Ringier Axel Springer definisala je određene zahteve koje sistemsko rešenje mora da ispuni:
Sistem mora biti korisno skalabilan, tj. da u svakom trenutku bude moguće bez smetnji dodati još podataka. Skalabilnost omogućuje neometan nastavak svih poslovnih operacija bez obzira na promene, jer se postojeća rešenja koriste za podizanje performansi.
Svi podaci moraju biti maksimalno zaštićeni, a celo okruženje izolovano i bezbedno. Ovo se postiže upotrebom virtualnih servera i posebne NGFW tehnologije (next-generation firewall) koja vrši detaljan monitoring sistema i štiti ga od potencijalnih malicioznih aktivnosti, čime se minimalizuje rizik od hakerskih napada.
U cilju visoke dostupnosti i pouzdanosti, sistem ne sme sadržati single point of failure ni na softverskom ni na hardverskom delu. Dakle, ne sme postojati nijedna karika u sistemu čije bi otkazivanje dovelo do potpunog pada sistema. Integritet i zaštita podataka od prioritetne su važnosti za neometano funkcionisanje kompanije.
Imajući u vidu ove zahteve, identifikovali smo Mainstream Enterprise Cloud kao idealno rešenje za specifičan slučaj kompanije Ringier Axel Springer.
Mainstream Enterprise Cloud rešenje podrazumeva dva data centra (1 primarni, 1 disaster recovery) sa međusobnom replikacijom. Reč je o internom mehanizmu za zaštitu podataka uz periodičnu replikaciju podataka u drugom data centru; podržano je skladištenje i replikacija najčešćih tipova baza. Dakle, podaci se čuvaju offsite, te se mogu bezbedno preuzeti u slučaju katastrofe, bivajući tako u potpunosti sačuvani i zaštićeni.
Pored toga, Mainstream Enterprise Cloud rešenje omogućava
Najvažnije od svega, naš SLA (Service Level Agreement) sastavlja se prema specifičnim potrebama svakog klijenta i garantuje dostupnost i performanse na nivou servisa, kao i naprednu podršku u svakom trenutku, 24/7.
Kao i svi projekti koji u svom fokusu imaju IaaS (infrastructure as a service), proces implementacije Mainstream Enterprise Cloud rešenja zahtevao je vreme. Bilo je potrebno ukupno 6 meseci kako bi se projekat u potpunosti realizovao, prateći unapred definisane faze.
Projekat je podrazumevao saradnju stručnog tima kompanije Ringier Axel Springer i tima Mainstream kompanije po sledećim fazama:
Kada je reč o implementaciji Mainstream Enterprise Cloud rešenja, uska grla koja se obično pojavljuju sa konfiguracijom, proširenjem i zamenom tradicionalnih IT sistema i komponenti – mogu se eliminisati, jer je celokupnom infrastrukturom lako manipulisati zahvaljujući virtualnim serverima.
Kao ugledna medijska kompanija, Ringier Axel Springer ima veliku odgovornost prema 3.5 miliona čitalaca, ali i celokupnoj javnosti, svojim zaposlenima, poslovnim partnerima i deoničarima. Pored pitanja novinarske nezavisnosti, oglašavanja, društvene odgovornosti i poslovne etike, njene stejkholdere interesuju i pitanja zaštite podataka i digitalne transparentnosti.
Mainstream Enterprise Cloud rešenje garantuje sigurnost podataka po najvišim industrijskim standardima i njihovo bezbedno čuvanje zahvaljujući periodičnoj replikaciji podataka u drugom data centru. Prema tome, ova tehnologija zauzima važno mesto u disaster recovery strategiji, s obzirom da se njome osigurava kontinuitet svih poslovnih operacija, čak i u slučaju katastrofe.
Takođe, Mainstream Enterprise Cloud je superiorna tehnologija koja omogućava optimizaciju IT troškova, ponajviše zahvaljujući prelasku troškova sa CAPEX-a na OPEX. Kompanija ima mogućnost korišćenja infrastrukture as is, i +felksibilnost da brzo i lako promeni potrebne kapacitete u skladu sa poslovnim potrebama.Ovim je omogućena veća kontrola nad finansijama i preciznije predviđanje IT troškova.
S obzirom da je Mainstream tim u potpunosti odgovoran za dostupnost i sigurnost IT sistema, kompanija Ringier Axel Springer rasteretila je svoje interne resurse, omogućivši tako svojim zaposlenima da se usredsrede na unapređenje poslovanja i inovaciju.
AIK Banka je modernizovala IT infrastrukturu i uspostavila pouzdano i performantno Disaster Recovery rešenje na Mainstream Enterprise cloudu.
Pogledajte studiju slučajaUnapređena infrastruktura postavila je osnov za digitalnu transformaciju, omogućila brzinu i visoke performanse sistema i efikasnije korišćenje IT resursa.
Pogledajte studiju slučajaKreiran je novi, visokodostupan sistem koji je eliminisao single point of failure i omogućio besprekorno funkcionisanje e-commerce sistema i u periodima visoke potražnje.
Pogledajte studiju slučajaImate pitanja, ideju ili komentar?