Заштићено: Ringier Axel Springer

Нема исечка јер је ово заштићен чланак.

Ciljevi

  • Zastarela oprema u okviru privatnog data centra kompanije Ringier Axel Springer pružala je neadekvatnu podršku poslovnim planovima i trenutnoj brzini razvoja kompanije,
  • Sistem mora biti korisno skalabilan
  • Svi podaci moraju biti maksimalno zaštićeni, a celo okruženje izolovano i bezbedno
  • Ne sme postojati single point of failure
  • Fleksibilnost u pogledu korišćenja infrastrukture i optimizacija IT troškova

Pristup

  • Stručni tim obe kompanije definisali su sve tehničke i poslovne potrebe i uradili analizu troškova
  • Predloženo je optimalno rešenje za specifične izazove kompanije: Mainstream Enterprise Cloud
  • Efikasna integracija, migracija i testiranje sistema
  • Implementirano optimalno back-up rešenje za sigurnost podataka
  • Zagarantovan uptime od 99.99%
  • Preuzimanje odgovornosti za funkcionisanje i dostupnost samog servisa u okviru dogovorenog SLA

Rezultati

  • Unapređena infrastruktura omogućila je sigurnost i bezbedno čuvanje podataka u izolovanom cloud okruženju
  • Podaci su dostupni čak i u slučaju IT katastrofe
  • Uspostavljen je dugogodišnji partnerski odnos, u kojem je tim kompanije Mainstream proaktivno učestvuje u svim fazama planiranja povećanja kapaciteta
  • Optimizovani IT troškovi zahvaljujući prelasku sa CAPEX-a na OPEX
  • Kompanija Ringier rasteretila je svoje interne resurse prenosom pune odgovornosti za funkcionisanje sistema na Mainstream tim stručnjaka

Овај садржај је заштићен лозинком. Да бисте га видели, молимо вас да унесете своју лозинку испод:

Ringier Axel Springer u brojkama

3.5
miliona čitalaca
165
i više onlajn i štampanih izdanja

Podelite

Pogledajte i druge primere

AIK Banka

Uspostavljeno pouzdano i optimalno Disaster Recovery rešenje koje je osiguralo kontinuitet poslovanja i modernizaciju IT platforme bez promene u korišćenim tehnologijama.

Pogledajte studiju slučaja

Заштићено: Ringier Axel Springer

Unapređena infrastruktura postavila je osnov za digitalnu transformaciju, omogućila brzinu i visoke performanse sistema i efikasnije korišćenje IT resursa.

Pogledajte studiju slučaja

Tehnomanija

Kreiran nov visokodostupan sistem koji nema single point of failure, uz garanciju uptime-a od 99,99% mesečno i 24/7 nadzor.

Pogledajte studiju slučaja

AIK Banka, kao jedna od vodećih banaka u Srbiji, fokusirana je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Svaki minut nedostupnosti sistema predstavlja rizik za realizaciju prihoda, produktivnost i reputaciju među klijentima. Menadžment AIK banke prepoznao je neophodnost unapređenja i optimizacije postojećeg disaster recovery rešenja.

Pročitajte više

Нема исечка јер је ово заштићен чланак.

Pročitajte više

Kreiran nov visokodostupan sistem koji nema single point of failure, uz garanciju uptime-a od 99,99% mesečno i 24/7 nadzor.

Pročitajte više

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam svoje mišljenje

Popunite formu