Tehnomanija

Kreiran nov visokodostupan sistem koji nema single point of failure, uz garanciju uptime-a od 99,99% mesečno i 24/7 nadzor.

Ciljevi

  • Kvalitetan, pouzdan, bezbedan, visoko dostupan i skalabilan sistem za koji će postojati garancija.
  • Pouzdan partner koji će biti pomoć pri dizajnu arhitkture i održavanju rešenja.
  • Da se serveri nalaze na lokaciji Srbije.
  • Rešenje u skladu sa trenutnim i budućim potrebama poslovanja

Pristup

  • Razumevanje trenutnog tehničkog stanja korisnika uz razumevanja upotrebe sistema od strane poslovnih jedinica.
  • Kreiranje rešenja koje će tehnički i poslovno odgovarati na potrebe klijenta
  • Prebacivanje celokupnog postojećeg rešenja u privatni cloud u okviru Mainstream enterprise cloud platforme.
  • Implementirano optimalno backup rešenje za sigurnost podataka.

Rezultati

  • Obezbeđen stabilan veb-servis za dalji rast poslovanja Tehnomanije.
  • Kreiran nov visokodosupan sistem distribuiran kako na fizičkom nivou, tako i na nivou servisa i aplikacija
  • Sistem koji nema single point of faliure i garancija uptime-a od 99,99% mesečno
  • Uspostavljanje partnerskog odnosa, proaktivno predlaganje optimizacije sistema
  • Bezbedna infrastruktura kroz 24/7 nadzor, podršku i savetovanje.

Lider na tržištu Srbije u oblasti trgovine na malo električnim i elektronskim uređajima za domaćinstvo Tehnomanija d.o.o. postoji skoro 20 godina na srpskom tržištu i ima široku ponudu koja sadrži više od 20000 različitih proizvoda i 37 maloprodajnih objekata širom zemlje. Kao pionir u domenu internet poslovanja, prateći razvoj informacionih tehnologija i infrastrukture u zemlji, razvijala se i stranica koja je 2007. godine, kada su za to stvoreni svi uslovi, prerasla u najbolju internet prodavnicu u zemlji. Saradnja sa najboljim domaćim i stranim stručnjacima doprinela je implementiranju najviših standarda u domenu sigurnosti pretrage i plaćanja online. Kao razvojno orijentisana kompanija, među prvima je uvela alate i servise u cilju zadovoljenja potreba kupaca.

 

Izazovi sa kojima se Tehnomanija susrela su bili sledeći:

Kao lider na tržištu Srbije, Tehnomanija d.o.o. ima konstantu potrebu za inovacijama i unapređenjem kako bi izašla u susret svojim kupcima. S brzim razvojem bilo je potrebno unaprediti internet stranicu kako bi postala pouzdana platforma za kupovinu širokog asortimana koji nudi. Cilj je bio da se
unapredi infrastruktura koja je bila preoptrećena usled korišćenja previše servisa na jednom serveru; da se prevaziđe model jedan server kao single pont of failure; da se napravi skalabilni sistem koji će regulisati veliki broj poseta u jednom trenutku i omogućiti kupcima u toku Black Friday-a da neometano i bez prekida rada servisa obavljaju svoje porudžbine. Dodatno, kao kompanija kojoj IT nije osnovna delatnost, bilo je neophodno da pronađe eksperte u pravljenju i održavanju ovog sistema.

 

Rešenje koje smo ponudili tehnomaniji se ogleda u više aspekata:

1. Partnerstvo

Veliko iskustvo u domenu managed hosting usluge kompleksnim i zahtevnim klijentima omogućilo je da zajedno sa timom Tehnomanije analiziramo postojeće stanje i uz preuzimanje odgovornosti za implementaciju i održavanje pružimo najbolju moguću uslugu. Cilj paretnerstva je da dok mi brinemo o tehnici, Tehnomanija ima prostor da se u potpunosti fokusira na rast i razvoj svog poslovanja.

 

2. Pouzdana infrastruktura

Mainstream Managed hosting je omogućio stabilnu, bezbednu, visoko dostupnu, skalabilnu infrastrukturu koja je Tehnomaniji smanjila izazove sa downtime-om sistema, doprinela kontinuiranom radu i omogućila da se njihov IT tim posveti novim projektima. Brza reakcija i kvalitetna podrška su najvažniji aspekti saradnje u cilju unapređenja i otklanjanja problema uz vreme odziva i reagovanja koje se meri u minutima.

 

3. Bezbedni podaci

Rešenje koje je skrojeno za Tehnomaniju omogućava brzu i laku dostupnost podataka, redovnu kontrolu sigurnosti celokupnog sistema i bezbednosti podataka, sa redovnom primenom sigurnosnih zakrpa i softverskih update-a, sistemsku podršku u radu programerskoj ekipi na poslovima testiranja, migracije, kao i na poslovima kontinualne optimizacije koda i celokupnog sistema. Sa dizajnom sistema gde je izbegnut scenarijo „Single Point of Failure“, odnosno ne postoji jedinstvena karika čije bi otkazivanje dovelo do pada čitavog sistema, Tehnomanija ima visoko bezbedno okruženje kao jedne od platformi za svoje poslovanje.


Podelite

Pogledajte i druge primere

NPS

Sa Enterprise Cloud platformom omogućen je kontinuirani rad Dynamics rešenja, dostupnost sistema 24/7, smanjena opasnost od nepredviđenih okolonosti,a sve to uz optimizaciju troškova.

Pogledajte studiju slučaja

AIK Banka

Uspostavljeno pouzdano i optimalno Disaster Recovery rešenje koje je osiguralo kontinuitet poslovanja i modernizaciju IT platforme bez promene u korišćenim tehnologijama.

Pogledajte studiju slučaja

Sa Enterprise Cloud platformom omogućen je kontinuirani rad Dynamics rešenja, dostupnost sistema 24/7, smanjena opasnost od nepredviđenih okolonosti,a sve to uz optimizaciju troškova.

Pročitajte više

AIK Banka, kao jedna od vodećih banaka u Srbiji, fokusirana je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Svaki minut nedostupnosti sistema predstavlja rizik za realizaciju prihoda, produktivnost i reputaciju među klijentima. Menadžment AIK banke prepoznao je neophodnost unapređenja i optimizacije postojećeg disaster recovery rešenja.

Pročitajte više

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam svoje mišljenje

Popunite formu