Kreiran nov visokodostupan sistem koji nema single point of failure, uz garanciju uptime-a od 99,99% mesečno i 24/7 nadzor.
Lider na tržištu Srbije u oblasti trgovine na malo električnim i elektronskim uređajima za domaćinstvo Tehnomanija d.o.o. postoji skoro 20 godina na srpskom tržištu i ima široku ponudu koja sadrži više od 20000 različitih proizvoda i 37 maloprodajnih objekata širom zemlje. Kao pionir u domenu internet poslovanja, prateći razvoj informacionih tehnologija i infrastrukture u zemlji, razvijala se i stranica koja je 2007. godine, kada su za to stvoreni svi uslovi, prerasla u najbolju internet prodavnicu u zemlji. Saradnja sa najboljim domaćim i stranim stručnjacima doprinela je implementiranju najviših standarda u domenu sigurnosti pretrage i plaćanja online. Kao razvojno orijentisana kompanija, među prvima je uvela alate i servise u cilju zadovoljenja potreba kupaca.
Kao lider na tržištu Srbije, Tehnomanija d.o.o. ima konstantu potrebu za inovacijama i unapređenjem kako bi izašla u susret svojim kupcima. S bržim razvojem bilo je potrebno unaprediti internet stranicu kako bi postala pouzdana platforma za kupovinu širokog asortimana koji nudi. Cilj je bio da se
unapredi infrastruktura koja je bila preoptrećena usled korišćenja previše servisa na jednom serveru; da se prevaziđe model jedan server kao single pont of failure; da se napravi skalabilni sistem koji će regulisati veliki broj poseta u jednom trenutku i omogućiti kupcima u toku Black Friday-a da neometano i bez prekida rada servisa obavljaju svoje porudžbine. Dodatno, kao kompanija kojoj IT nije osnovna delatnost, bilo je neophodno da pronađe eksperte u pravljenju i održavanju ovog sistema.
Veliko iskustvo u domenu managed hosting usluge kompleksnim i zahtevnim klijentima omogućilo je da zajedno sa timom Tehnomanije analiziramo postojeće stanje i uz preuzimanje odgovornosti za implementaciju i održavanje pružimo najbolju moguću uslugu. Cilj paretnerstva je da dok mi brinemo o tehnici, Tehnomanija ima prostor da se u potpunosti fokusira na rast i razvoj svog poslovanja.
Mainstream Managed hosting je omogućio stabilnu, bezbednu, visoko dostupnu, skalabilnu infrastrukturu koja je Tehnomaniji smanjila izazove sa downtime-om sistema, doprinela kontinuiranom radu i omogućila da se njihov IT tim posveti novim projektima. Brza reakcija i kvalitetna podrška su najvažniji aspekti saradnje u cilju unapređenja i otklanjanja problema uz vreme odziva i reagovanja koje se meri u minutima.
Rešenje koje je skrojeno za Tehnomaniju omogućava brzu i laku dostupnost podataka, redovnu kontrolu sigurnosti celokupnog sistema i bezbednosti podataka, sa redovnom primenom sigurnosnih zakrpa i softverskih update-a, sistemsku podršku u radu programerskoj ekipi na poslovima testiranja, migracije, kao i na poslovima kontinualne optimizacije koda i celokupnog sistema. Sa dizajnom sistema gde je izbegnut scenarijo „Single Point of Failure“, odnosno ne postoji jedinstvena karika čije bi otkazivanje dovelo do pada čitavog sistema, Tehnomanija ima visoko bezbedno okruženje kao jedne od platformi za svoje poslovanje.
Ukoliko želite da saznate kako je Tehnomanija celokupno produkciono okruženje premestila u cloud – preuzmite dokument.
Sa Enterprise Cloud platformom omogućen je kontinuirani rad Dynamics rešenja, dostupnost sistema 24/7, smanjena opasnost od nepredviđenih okolonosti,a sve to uz optimizaciju troškova.
Pogledajte studiju slučajaAIK Banka je modernizovala IT infrastrukturu i uspostavila pouzdano i performantno Disaster Recovery rešenje na Mainstream Enterprise cloudu.
Pogledajte studiju slučajaImate pitanja, ideju ili komentar?