U želji da uspostave eifkasno e-commerce poslovanje rukovodioci se često opredeljuju za neprilagođena hosting rešenja koja im “završavaju posao”. Međutim, često se dešava da se upravo takva rešenja u međuvremenu obiju o glavu.
U prethodnom tesktu predstavili smo vam zašto je značajno odabrati e-commerce hosting rešenje koje najviše odgovara potrebama vašeg poslovanja, kao i način da u to budete sigurni. Ovaj put, saznaćete da li je eksternalizacija infrastrukture isplativa i kako može uticati na bezbednost vašeg poslovanja.
Prethodni tekst:
E-commerce hosting: najčešće greške 1/3
#2 Insistiranje na tome da infrastruktura bude unutar kompanije, uprkos nepostojanju stručnog in-house tima
Vođeni logikom da fizička blizina infrastrukture takođe znači i bolju kontrolu i manje troškova, rukovodioci e-commerce kompanija umeju da donesu odluku da celokupan hosting sistem drže pod krovom svoje kompanije – čak i ukoliko nemaju visokostručan tim koji bi se brinuo o sistemu. Međutim, ovakvo razmišljanje zapravo nije najispravnije.
Eksternalizacija infrastrukture je veoma isplativo rešenje koje, ne samo da deluje rasterećujuće po poslovne operacije i po same zaposlene, već i omogućuje stručnu podršku u svakom trenutku. Ukoliko imate tim koji nije dovoljno iskusan kada je u pitanju korisničko iskustvo ili brzina portala (što je za e-commerce veoma važno), neki od problema mogu delovati fantomski i razvlačiti se dugo vremena, praveći štetu tiho i neprimetno, negde u pozadini.
Najgori scenario podrazumeva nedostupnost sajta ili ranjivosti u pogledu bezbednosti. Kada je reč o zaštićenosti osetljivih podataka koji se nužno dele prilikom onlajn kupovine, nijedan e-commerce brend ne želi da ostavi ni zrnce sumnje kod korisnika i ostavi prostora za pretpostavku da postoji mogućnost da ovi podaci nisu sasvim bezbedni.
Bezbednost je element koji se ne uzima dovoljno ozbiljno. Ovo je slučaj čak i sa veoma ozbiljnim i uspešnim rukovodiocima.
Čini se da, kada čujemo o krađi identiteta onlajn ili preusmerenim transakcijama i najrazličitijim zloupotrebama ličnih podataka – uvek pomislimo da se to ne može dogoditi nama i našem biznisu. Tome je dokaz i istraživanje kompanije Hiscox koje je pokazalo da više od pola (čak 53%) anketiranih e-commerce kompanija nemaju adekvatan odgovor ili pripremljenu strategiju za odbranu od eventualnog hakerskog napada.
Šta je rešenje?
Pouzdani hosting provajder podrazumeva stručan tim koji je sposoban da unapred mapira propuste koji mogu nastati nesavesnim ponašanjem klijenta (bilo da je reč o svesnim ili nesvesnim greškama), kao i da napravi sistemsko okruženje koje potencijalnu štetu svodi na minimum, a brzinu oporavka diže na maksimum.
Ukoliko želite da unapredite svoje e-commerce poslovanje i učinite ga efikasnijim i bezednijim javite nam se na business@mainstream.rs i zakažite besplatne konsultacije već danas.
Nastavite sa čitanjem: