Za donošenje ispravnih poslovnih odluka, često se misli da su dovoljne samo pravovremene i pouzdane informacije, međutim postoji element na koji se često zaboravljaja u ovoj kalkulaciji, a to je ljudski faktor.
Nakon razumevanja razlika koje postoje između više opcija hosting rešenja i upoznavanjem sa benefitima eksternalizovane infrastrukture, prelazimo na grešku koja e-commerce kompanije može mnogo koštati i nakon što su prethodne dve greške uspešno izbegnute.
Prethodni tekst:
E-commerce hosting: najčešće greške 2/3
#3 Loša komunikacija među učesnicima projekta
Svakako najveći problem kada je reč o poslovnoj saradnji jeste loša komunikacija između svih strana koje učestvuju.
U kontekstu hostinga, u pitanju su tri strane: provajder, sam klijent, ali i klijentov IT tim.
To automatski znači da za svaki pojedinačni problem postoje tri različite perspektive koje se neretko sukobe, čime se rađa opasnost da se na kraju naprave loši kompromisi i postigne dogovor o rešenju koje je rizično ili neadekvatno.
Odgovorni i stručni hosting partneri ne dozvoljavaju implementaciju sistema koji nije dobar izbor za specifičan slučaj kompanije, već pronalaze način da se svi benefiti na pravi način iskomuniciraju, kao i da se jasno predoče opasnosti i rizici.
Uzmimo primer našeg klijenta Gigatrona, kompanije koja se oslanja na napredni e-commerce sistem i koja ne može da priušti ništa manje od vrhunskog servisa za svoje mušterije. Uobičajeno poslovanje Gigatrona podrazumeva i povremene nagle skokove u broju onlajn poseta i transakcija, zbog čega je bilo neophodno revidirati i unaprediti njihovu postojeću infrastrukturu.
Mainstream je u tom smislu prepoznat kao pouzdan partner koji je uzeo proaktivnu ulogu u procesu i delovao kao centralna tačka komunikacije kroz koju sve prolazi, učestvujući od početka u svim fazama planiranja koje se tiču povećanja infrastrukturnog kapaciteta. Implementirano rešenje (izolovano cloud okruženje i managed hosting) omogućilo je sigurno funkcionisanje sistema, a na zadovoljstvo i Gigatrona i nas – Mainstream je po dogovoru preuzeo odgovornost za održavanje sistema, uz stalnu podršku (24/7) i konsalting.
Kako preduprediti problem?
Kada imate stručnog partnera koji zna na koji način da optimizuje infrastrukturu (tj. kako da „izvuče“ više od infrastrukture i omogući stabilniji, brži i bolji rad sistema), vi zapravo omogućujete bezbrižno vođenje svog posla.
Konsultacije oko potencijalnih problema su vam uvek dostupne, sistem je pod stalnim monitoringom, a odlična skalabilnost sistema nudi realnu opciju za lako dodavanje resursa, bilo da su u pitanju serveri, procesor, memorija, prostor za skladištenje.
Da li ste spremni da optimizujete svoje IT troškove i unapredite svoju infrastrukturu, pa prema tome i vaše e-commerce poslovanje? Nemojte rizikovati nepromišljene greške: kontaktirajte Mainstream na business@mainstream.rs i iskoristite mogućnost besplatnih konsultacija!