Godina koju ćemo pamtiti: Mainstream momenti iz 2021.

Kada smo, ne tako davno, ispraćali 2020, mnogi među nama suočili su se sa pitanjem – kako će svet izgledati u 2021? Da li će se ljudi vratiti u kancelarije? Hoće li biti događaja, okupljanja, sportskih manifestacija? Kako će pandemija uticati na naš lični i poslovni život iz dana u dan, od meseca do meseca? U vreme objave ovog teksta, mnoga od tih pitanja i dalje su aktuelna.

Godina iza nas jeste donela razvoj u pozitivnom pravcu, ali nije – bar ne u potpunosti – otklonila neizvesnost. Kako se smo se borili sa nepoznatim, jeste ono po čemu ćemo je se sećati. To je ono što nas čini pojedincima (i kompanijama) kakvi smo danas. I to je ono čega želimo da se prisetimo u ovom članku. U nastavku pogledajte retrospektivu najvažnijih Mainstream momenata iz 2021.

1. Strateško partnerstvo sa United Group-om

Strateškim partnerstvom sa United Group-om (UG), Mainstream je postavio temelje za promociju IT transformacije, zasnovane na cloud tehnologijima, u regionu Jugoistočne Evrope (South East Europe – SEE). Partnerstvom smo obezbedili nove resurse i prilike da efikasno servisiramo nove klijente u SEE, kao i da srpskim kompanijama koje posluju na regionalnom nivou ponudimo veću mogućnost izbora lokacija za hosting cloud rešenja, u skladu sa našom “vaš cloud, vaš izbor” strategijom. Glavni fokus jeste širenje Mainstream multi-cloud ekspertize u regionu, uz očuvanje kvaliteta servisa i podrške po kome smo poznati.

“Cilj koji smo sebi postavili je da Mainstream postane ultimativni cloud provajder u regionu. U tekućoj godini očekuje nas otvaranje novih lokacija i nastavak regionalne ekspanzije, koja će nam pomoći da bolje opslužimo nove klijente, kao i da proširimo kapacitete za nove projekte koje planiramo da pokrenemo i kojih će, verujemo, biti sve više.”

Ljubiša Radivojević, CEO, Mainstream

Put kojim smo krenuli iziskuje kolektivan, ali i pojedinačan razvoj svakog od nas – jer na osnovu ekspertize nastaju kvalitetna rešenja, na osnovu njih rezultati i najposle poverenje klijenata – naša najvažnija odlika. Zato smo se u 2021. fokusirali na rast Mainstream timova koji se nije zaustavio na brojevima. Preneo se na naše procese, na stvaranje okruženja koje omogućava napredovanje, planski razvoj karijere i sticanje visokog nivoa znanja, kao i odgovornosti.

2. Rast broja zaposlenih i razvoj internih kompetencija

Tačno je, porasli smo. I to za 25% u odnosu na 2021, dostigavši broj od 76 zaposlenih. Naš operativni centar koji radi 24/7 je osnažen novim ljudima kako bi na najefikasniji način nastavio da podržava sigurno i stabilno poslovanje klijenata. Uporedo sa unapređivanjem postojećih, oformili smo i novi banking tim koji na jednom mestu objedinjuje različite kompetencije za opsluživanje kompanija iz finansijskog sektora i rešavanje njihovih spefifičnih, neretko kompleksnih zahteva.

Tražeći nova lica Mainstreama, sproveli smo čak 150 intervjua i učestvovali na brojnim manifestacijama, kao što je Job Fair, gde smo upoznali pametne, talentovane i ambiciozne ljude. Neki od njih danas su članovi našeg tima.

Kao i svake godine, akcenat je bio na internoj edukaciji zahvaljujući kojoj broj profesionalnih sertifikacija u Mainstreamu neprestano raste, a sticanje novih kompetencija i praktičan rad nastavićemo da sprovodimo u 2022. kao zaokružene celine rasta.

3. Data centar ekosistem

Praveći korake ka širenju ekspertize u regionu, oslanjamo se na najnovije, proverene tehnologije. U 2021, naš ekosistem data centara porastao je na 8 lokacija u regionu, unutar i van Evropske unije. Na taj način pružili smo klijentima veću fleksibilnost u izboru lokacije za hostovanje rešenja koja, u kombinaciju sa sa Mainstream public cloud ekspertizom i sopstvenim cloud platformama, daje veću slobodu za prilagođavanje cloud tehnologija poslovnim potrebama. Svi Mainstream data centri u regionu opremljeni su najkvalitetnijim hardverskim i softverskim proizvodima na tržištu, a naši eksperti stalno rade na sticanju novih kompetencija iz oblastima clouda i administracije IT sistema, u skladu sa spomenutim planovima razvoja.

4. Lansiranje novog projekta: Mainstream Marketplace

Verujući da srpske i regionalne kompanije mogu da pojednostave način na koji dolaze do poslovnih aplikacija, u 2021. godini lansirali smo Mainstream Marketplace. Najednostavniji odgovor na pitanje zašto baš sada je: zato što je digitalizacija u (post) kovid svetu važnija nego ikada.

Bez adekvatnih softverskih rešenja, digitalizacija nije moguća – a ta rešenja nisu uvek lako dostupna, mogu biti kompleksna za implementaciju i često iziskuju velike infrastrukturne investicije. Ove izazove rešili smo tako što smo dokazane softverske proizvode ponudili na jednom mestu, u cloudu, uz kompletnu podršku pre, u toku i nakon implementacije.

Mainstream Marketplace: ključne prednosti

5. Multi-cloud fokus

Godina 2021. donela je mnoge novitete u našem poslovanju, ali je naš multi-cloud fokus ostao nepromenjen. Vodeći se zahtevima naših klijenata, težimo da ponudimo kombinaciju privatnih i javnih cloud rešenja koja organizacijama omogućava da izaberu najbolje opcije sa troškovnog, tehničkog i biznis aspekta, te stalno radimo na proširivanju servisa kako bismo zadovoljii nove potrebe kompanija u digitalnom okruženju.

Multi-cloud ekspertizu delili smo na blogu u postovima poput “Šta zaista znači biti cloud-first”, “Od legacy tehnologija do hibridnih data platformi” i “Optimizacija Azure troškova”, kao i na eksternim događajima – samostalno i u saradnji sa partnerima.

6. Novi (i stari) klijenti

Protekle godine ostvarili smo saradnju sa 40 novih klijenata, u najrazličitijim industrijama. Naš tim je radio na brojnim uzbudljivim projektima, uključujući prvu regionalnu implementaciju SAS analitike na Azure Cloudu, i pružanje podrške novoj e-commerce platformi za upravljanje e-commerce infrastrukturom na AWS cloudu. Mainstream Managed Hosting platforma podržala je vodeće online trgovce, između ostalog i kroz podršku za uspešno rešavanje izazova Crnog petka i drugih perioda velike potražnje. Mnoge kompanije čiji je cilj bio brzo i efikasno prebacivanje infrastrukture i aplikacija na oblak oslonile su se na Mainstream Enterprise Cloud platformu, bilo da je u pitanju pokretanje novih projekata ili proširivanje postojećih resursa.

Pored novih klijenata, obnovili smo i proširili partnerstva sa kompanijama koje već koriste naše usluge. Gledano sa distance vremena, naš je utisak da sve više biznisa u Srbiji prepoznaje potencijal cloud tehnologija. Ponosni smo što smo zadobili dugoročno poverenje velikog broja klijenata – korisnika naših cloud rešenja – čije zadovoljstvo nam je na prvom mestu, te nastavljamo da ulažemo u razvoj ekspertize da bismo održali (i podigili) nivo kvaliteta usluga i pomogli im da otključaju nove vrednosti na putu ka digitalizaciji.

U susret onome što dolazi

U 2021, zahvaljujući kolektivnom zalaganju, ostvarili smo rekordan rast na polju broja zaposlenih, kompetencija i teritorija koje pokrivamo. Pred nama su novi planovi poput daljeg širenja Mainstream cloud ekspertize u regionu i pobošljanja u organizaciji, a verujemo da će biti i novih izazova – i da ćemo ih uspešno savladati.

Svaka retrospektiva, pa tako i ova, služi da osvetli protok vremena, da nas podseti na događaje koji obeležavaju ono što je prošlo, ali takođe naznačavaju ono što dolazi. Sudeći po protekloj godini, tekuća će biti uzbudljiva, možda i najuzbudljivija do sada.

Radujemo se novim uspesima u 2022.


Autor
Katarina Marinković
Katarina Marinković

Podelite

Povezani članci

Imate pitanja, ideju ili komentar?

Kontaktirajte nas.

    Popunite formu

    captcha