Managed Services – ekonomska isplativost i efikasnost poslovanja

 

U eri globalizacije i neprestanog razvoja tehnologije, moderne kompanije se susreću sa nizom IT izazova. Značenje poslovne izvrsnosti se u 21. veku znatno izmenilo budući da danas u mnogo čemu zavisi od IT infrastrukture i informacionog sistema (IS). Kvalitetna i pouzdana IT infrastruktura preduslov je za brzu komunikaciju i pravovremeno reagovanje na poslovne izazove, kao i za fleksibilnost koja je neophodna za dostizanje definisanih ciljeva kompanije.

U kontekstu poslovne izvrsnosti koja je usko povezana sa internom organizacijom i optimizacijom operativnih procesa – Managed Services predstavljaju popularno, višestruko korisno i ekonomski isplativo rešenje.

Managed Services se uglavnom kroje individualno, prema potrebama svakog pojedinačnog klijenta i mogu obuhvatati sledeće stavke:

  • dizajn/redizajn i implementacija infrastrutkure
  • implementacija odabranog hosting / cloud rešenja
  • održavanje i nadgledanje IT sistema
  • dostupnost podrške za bilo kakva tehnička pitanja, konsultacije, proaktivan pristup
  • dostupnost IT ekspertizi koju klijent nema ili u koju ne želi bespotrebno da ulaže u okviru svoje organizacije

Mainstream kompanija posvećena je pružanju maksimalno kvalitetne usluge, zbog čega u svojoj ponudi imamo i tzv. Fully Managed Services, gde je klijent u potpunosti rasterećen brige o IT sistemu, a naš stručni tim preuzima kompletnu odgovornost za rad sistema na sebe. Odgovornosti i tačan tip usluga definišu se u sklopu ugovora (uključujući i servise tzv. Service Level Agreement – SLA).

Koje su konkretne prednosti koje dolaze odabirom ovakvog tipa usluga?

 

1. Ekonomska isplativost

Prednost Managed Services za koju su kompanije najviše zainteresovane jeste ona koja se tiče ekonomske isplativosti. Ukoliko odlučite da organizujete IT sektor unutar kompanije i celokupnu brigu o sistemu preuzmete na sebe, morate biti spremni na sve izazove koji takav pristup nosi sa sobom. Pronalazak, zadržavanje i edukacija stručnjaka, stalno ulaganje u poboljšanja sistema, stalno praćenje i unpređenje sistema, česta ulaganja, odnosi sa različitim dobavljačima i sl.

Nasuprot tome, Managed Services obezbeđuju posvećeni tim stručnjaka koji ima dovoljno bogato iskustvo da prepozna ranjivosti IT sistema i reaguje na vreme, kako bi kritični podaci ostali zaštićeni, a sistem bio dostupan, 24/7. Ekspertiza i resursi su uvek dostupni a usluga se plaća na mesečnom nivou, shodno onome što vam je potrebno i kvalitetu koji očekujete. Kroz TCO (Total Cost of Ownership) analizu se pravi i smanjenje ukupnih troškova ili gubitaka, a možete očekivati i odličnu skalabilnost usluga koje prate vaše realne potrebe.

 

2. Rasterećenost i bolja efikasnost poslovanja

Opredeljivanjem za Managed Services dobijate stručnog, komplementarnog i pouzdanog partnera, Vi možete da se fokusirate na svoj primarni biznis, bez straha da će išta da se desi Vašem IT sistemu koji je neophodna osnova za uspešno funkcionisanje Vaše kompanije.

Managed Service ima za cilj da maksimalno poboljša rad vašeg sistema tako da on radi stabilnije i iznad proseka, ali i da pruži određenu predvidivost i kontrolu nad IT procesima. Uz 24/7 ekspertsku podršku mnogo je lakše preduprediti probleme ili ih pravilno rešavati ukoliko se dese, uz minimalni ili nepostojeći prekid poslovanja.

Uz ovakav tip usluga, Vi delegirate odgovornost, rizik i brigu o IT infrastrukturi, čime zapravo oslobađate vreme u sklopu kojeg možete da radite na strateškim aktivnostima za vaše poslovanje.

 

Možemo se složiti da Managed Services predstavlja finansijski isplativije i efikasnije rešenje za svaki biznis, međutim lista njegovih benefita se ne završava tu. U našem narednom tekstu upoznajte se sa preostalim prednostima ove IT usluge.

 


 

Za dodatne informacije o Managed uslugama i o tome kako Mainstream može podržati napredak vašeg poslovanja kontaktirajte nas na business@mainstream.rs


Autor
Mainstream
Mainstream

Podelite

Povezani članci

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam svoje mišljenje

Popunite formu

captcha