Održan događaj na temu „Hibridne data platforme: Kako podaci prave razliku“

hibridne data platforme

“Without data you’re just another person with an opinion.”

Edwards Deming, Statistician

Na pragu 2022. godine nema sumnje da analitika zauzima zasluženo, značajno mesto u procesu organizovanja i planiranja poslovnih procesa jedne kompanije. Ono što nije tako jasno, međutim, je kako najefikasnije iskoristiti brojne potencijale koje napredna analitika donosi.

Naime, pojedini globalni podaci ukazuju da oko 44% zaposlenih utroši pola radne nedelje neuspešno analizirajući poslovnu statistiku. Ovo je pravo rasipanje vremena i podataka, imajući u vidu kolike promene u perspektivi jedne kompanije može doneti pravilno korišćenje kritičnih resursa kao što je poslovna analitika.

Da bi se taj potencijal pretvorio u poslovnu priliku, neophodno je usvojiti napredna analitička rešenja koja nude brzinu, dostupnost, konzistentnost i preciznost. Kako to izgleda u praksi i koju vrednost hibridne data platforme mogu doneti jednom biznisu, bila je tema poslovnog skupa na temu “Hibridne data platforme: Kako podaci prave razliku“, održanog u partnerstvu sa našim dugogodišnjim partnerima i liderima iz oblasti upravljanja podacima, analitičkih rešenja i cloud tehnologija – kompanijama SAS, Microsoft i ADD.

Andrej Hudoklin, Chief Operating Officer u kompaniji ADD, predstavio je prednosti integralne digitalne strategije zasnovane na ADD-ovoj metodologiji Maturity Model. Uz konkretne primere implementacije data rešenja, posetioci su imali priliku da čuju kako su kompanije postigle željenu kompetitivnu prednost.

Nakon zajedničke prezentacije Rosande Milatović Škorić, generalne direktorke SAS Adriatic, i Roka Rogelja, cloud specijaliste iz Microsofta u kojoj smo saznali kako SAS na Microsoft Azure ubrzava digitalnu transformaciju, usledio je panel Iskustva inovativnih kompanija sa hibridnim data platformama.

Naš CBO Aleksandar Nedeljković moderirao je diskusiju u kojoj su Milan Bukorović (CTO, Nelt), Dmitar Dilov (član izvršnog odbora, Raiffeisen banka) i Ivan Karlović (Direktor za analitiku i podatke, Norwegian Airlines) podelili svoje savete i znanja o korišćenju hibridnih data platformi, sa posebnim osvrtom na aktuelnu situaciju izazvanu pandemijom korona virusa.

Utisci naših gostiju potvrdili su da je potrebno češće obrađivati ovu važnu temu i isticati potencijal napredne analitike u cloudu koja omogućava da se poslovni podaci pretvore u dragocene informacije.

Prijavite se na Newsletter

Ukoliko želite da dobijate relevantne vesti i nove blog tekstove ostavite svoj kontakt.


Autor
Mainstream
Mainstream

Podelite

Povezani članci

Imate pitanja, ideju ili komentar?

Kontaktirajte nas.

    Popunite formu