Osvrt na „Black Friday 2019“ – šta smo zaključili?

 

Prošao je još jedan „Black Friday“, kao i svake godine pun turbulencija i izmešanih emocija. Ali na kraju uvek obeležen uspehom i novim rekordima. Međutim sada je vreme da se podvuče linija i napravi presek stanja za ovu godinu.

Sa jedne strane e-kupci se hvale ostvarenim ili žale za neostvarenim kupovinama. Dok sa druge strane e-trgovci analiziraju postignute finansijske rezultate, ali i uspešnost da odgovore na veliki broj online poseta.

Prema našem iskustvu sa ovogodišnjeg “Crnog petka” postignute su rekordne posete. U “peak” periodu naši e-commerce klijenti su zabeležili od 3 do 10 puta više online poseta nego što je to bio slučaj prošle godine!

Da bi e-commerce kompanija uspešno izdržala veliki nalet online poseta za “Black Friday 2019″ bilo je značajno mnogo faktora. Međutim ovom prilikom Mainstream ekipa izdvaja 3 glavna zaključka:

  • Međusobna komunikacija – možda i glavni zaključak sa ovogodišnjeg “Crnog petka” je da uspeh leži u međusobnom poverenju i razumevanju između klijenta i service provider-a, u ovom slučaju developera i system administratora.
  • Blagovremena priprema – kada je “Black Friday” u pitanju ništa ne treba prepuštati slučaju, samo proaktivnim pristupom i obezbeđivanjem i više resursa nego što će potencijalno biti potrebno moguće je obezbediti kontinuitet poslovanja.
  • Potrebni resursi i iskustvo – kako bi se e-commerce kompanija uspešno nosila sa naletima u “peak” periodu neophodan je sistem koji može brzo da skalira, kao i iskusan tim koji može brzo da reaguje ukoliko zatreba.

Iako „Black Friday” najviše pogađa e-commerce kompanije, svedoci smo da on može uticati i na kompanije iz ostalih privrednih delatnosti. Međutim i u tom slučaju pravila ostaju ista. Samo uz međusobno poverenje i dobru pripremu moguće je obezbediti kontinuitet poslovanja za klijenta.

Rešenje koje se odlično pokazalo za „Black Friday 2019“

Premium web hosting je platforma visokog kvaliteta sa garantovanom dostupnošcu od 99,99% i našom punom ekspertskom podrškom. Sva naša rešenja su krojena u skladu sa definisanim planovima, mogućnostima i potrebama klijenata. Visoka dostupnost je rezultat kojem uvek težimo, a do najboljeg rešenja dolazimo uz blisku saradnju sa razvojnim timovima klijenta. Kontinuiran rad na optimizaciji kao i zajednički napor pri pronalaženju uzroka problema, garantuju da će dostupnost, sigurnost i performanse sistema biti obezbeđene.

Naši klijenti Gigatron i Tehnomanija su kao kompanije sa naprednim e-commerce rešenjima otišle korak dalje i opredelile se za Mainstream Managed hosting uslugu. Što podrazumeva da preuzimamo punu odgovornost za operativnost sajta, a kroz tesnu saradnju sa razvojnim timovima osiguravamo njegovo besprekorno funkcionisanje. Ne porpustite da saznate više o rezultatima koje su ove dve kompanije postigle uz podršku Mainstream tima.

  • Gigatron – Prelazak na Mainstream Managed hosting u okviru cloud tehnologije pokazao se kao pravo rešenje za Gigatron. Obezbeđeni redundantni resursi u okviru Managed hosting private cloud rešenja omogućili su traženu pouzdanost i stabilnost, doneli inovacije, ali i fleksibilnost.  Pogledajte Gigatron studiju slučaja
  • Tehnomanija – Mainstream Managed hosting je omogućio stabilnu, bezbednu, visoko dostupnu, skalabilnu infrastrukturu koja je Tehnomaniji smanjila izazove sa downtime-om sistema, doprinela kontinuiranom radu i omogućila da se njihov IT tim posveti novim projektima.  Pogledajte Tehnomanija studiju slučaja

 

Nezavisno od toga da li je vaš biznis e-commerce sajt, online platforma ili servis Premium web hosting i Managed hosting su rešenja za vas. Samo uz stabilnu, fleksibilnu i sigurnu hosting platformu spremni ste da odgovorite na zahteve i u „peak“ periodu.

Za sva pitanja i infromacije javite nam se na business@mainstream.rs.

 


Autor
Avatar
Nikola Blaževski

Podelite

Povezani članci

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam svoje mišljenje

Popunite formu