Naša cloud platforma i usluge odgovaraju potrebama i izazovima sa kojima se susreću kompanije i IT stručnjaci danas: sprovođenje digitalne transformacije, modernizacija IT sistema, brži razvoj i implementacija, kao i optimizacija troškova. Sa druge strane, klijenti dobijaju visoku dostupnost, responzivnost, smanjenje rizika, fleksibilnost i stalnu stručnu podršku.
Osigurajte dostupnost kritičnih podataka i servisa uz prilagođeno Disaster Recovery rešenje. Smanjite potrebu za fizičkom infrastrukturom, optimizujete troškove i nastavite svoj digitalni razvoj na pouzdanim temeljima.
Dinamika modernog poslovanja i zavisnost od IT infrastrukture uslovljava da je sigurnost podataka apsolutno jednaka njihovoj važnosti. Svi Mainstream Data centari poseduju Tier3 sertifikate, za svaku lokaciju, uz 24/7 monitoring, protivpožarnu i fizičko-tehničku zaštitu i potpunu redundantnost svih sistema snabdevanja.
Disaster recovery i standby sistemi zasnovani su na tehnologijama renomiranih kompanija kao što su Microsoft, Citrix, VMware ili NetApp i lako se implementiraju i održavaju na Enterprise Cloud specijalizovanoj infrastrukturi.
Sva naša rešenja su krojena u skladu sa definisanim poslovnim potrebama i prilagođena svakom klijentu. Proces implementacije koji pratimo garantuje realizaciju optimalnog i sigurnog disaster recovery rešenja.
DR smešten u cloud-u pruža vam izvesnost da će se vaše poslovanje brzo i sigurno vratiti u uobičajene okvire. Prema dizajniranom DR rešenju i ugovorenim SLA uslovima imate garanciju da su vaši podaci dostupni u definisanom roku. Mainstream ekspertski tim je dostupan 24/7/365 za svaku eventualnu intervenciju ili asistenciju.
Ovakvo rešenje smanjuje potrebna ulaganja u infrastrukturu i održavanje u odnosu na tradicionalne opcije. Dodatna prednost je fleksibilnost u nadogradnji i izmeni samog DR rešenja, kao i mogućnost povećanja ili smanjenja angažovanih resursa u skladu sa promenom potreba klijenta.
Naš pritup izgradnji efikasnog DR rešenja zasnovan je na strukturiranom procesu koji garantuje najbolje rezultate.
Na početku projekta sa klijentom definisemo ciljeve za DR i projekat u celini, kritične poslovne procese, aplikacije, sprovodimo analizu rizika, definišemo RTO/RPO, te vršimo analizu postojeće tehnologije.
U ovoj fazi predlažemo rešenja sa cost-benefit analizom, radimo dizajn DR arhitekture, kao i plan implementacije, što sve predstavlja osnovu za dalje korake.
Poslednji korak čini implementacija dogovorenog rešenja, testiranje i eventualne izmene, a zatim sprovodimo stalni nadzor, upravljanje i unapređenje vašeg DR rešenja
Primeri i iskustva klijenata kojima smo pomogli da poboljšaju svoj IT sistem i tako unaprede svoje poslovanje.
AIK Banka, kao jedna od vodećih banaka u Srbiji, fokusirana je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Svaki minut nedostupnosti sistema predstavlja rizik za realizaciju prihoda, produktivnost i reputaciju među klijentima. Menadžment AIK banke prepoznao je neophodnost unapređenja i optimizacije postojećeg disaster recovery rešenja.
Pogledajte studiju slučajaGomex, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Srbiji, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Veliki broj transakcija na dnevnom nivou, uz obiman program lojalnosti potrošača čine Gomex-ov poslovni i IT sistem veoma dinamičnim. Kao deo procesa digitalizacije, menadžment Gomex-a prepoznao je cloud kao optimalan pristup za rešavanje rastućih IT zahteva usled konstantnog širenja poslovanja.
Pogledajte studiju slučajaSa Enterprise Cloud platformom omogućen je kontinuirani rad Dynamics rešenja, dostupnost sistema 24/7, smanjena opasnost od nepredviđenih okolonosti,a sve to uz optimizaciju troškova.
Pogledajte studiju slučajaService Delivery Director
Više od 27 godina iskustva u IT industriji. Prošao razvojni put od IT sistem inženjera preko presales tehničkog konsultanta do menadžera upravljajući timovima od 20 do 130 ljudi u poslednjih 10 godina. Poseduje, osim internacionalnog, bogato iskustvo u velikim međunarodnim IT korporacijama. Poseduje ekspertizu i bogato iskustvo u IT servisima sa specijalizacijom u Cloud i outsourcing IT servisima. U Mainstreamu radi od početka 2020. i odgovoran je za kvalitet servisa, zadovoljstvo korisnika i efikasan rad svih timova za isporuku Cloud servisa i Managed hostinga.
Ulažemo i u najkvalitetniju opremu koja zadovoljava enterprise standarde, kao i u konstantno unapređenje našeg sistema i servisa. Mainstream tim čine najbolji stručnjaci koji aktivno prate promene i inovacije u svetu i kod nas. Naša enterprise cloud platforma garantuje sigurnost vaših podataka, procesa i aplikacija.
Povećajte sigurnost svog poslovanja uz disaster recovery rešenje u cloudu.
Respektabilni klijenti sa kompleksnim potrebama koriste naše usluge više od 10 godina. Za najrazličitije poslove – od rešenja za klijente koji uveliko rade na procesu digitalizacije poslovanja, preko klijenata koji žele da modernizuju svoju infrastrukturu, pa sve do onih koji žele najoptimalnije da iskorististe svoj IT sistem, mi garantujemo svojim desetogodišnjim iskustvom i timom odabranih eksperata.
Naš pristup je zasnovan na razumevanju specifičnosti, poslovnih ciljeva i potreba svakog klijenta kako bismo najboljim rešenjem podržali njihovo poslovanje. Naš cilj je da savremenim servisima, efikasnom podrškom i fokusom na dugoročnu saradnju podržimo rast i napredak naših klijenata.
Imate pitanja, ideju ili komentar?