Disaster recovery

Naša cloud platforma i usluge odgovaraju potrebama i izazovima sa kojima se susreću kompanije i IT stručnjaci danas: sprovođenje digitalne transformacije, modernizacija IT sistema, brži razvoj i implementacija, kao i optimizacija troškova. Sa druge strane, klijenti dobijaju visoku dostupnost, responzivnost, smanjenje rizika, fleksibilnost i stalnu stručnu podršku.

Osigurajte dostupnost kritičnih podataka i servisa uz prilagođeno Disaster Recovery rešenje. Smanjite potrebu za fizičkom infrastrukturom, optimizujete troškove i nastavite svoj digitalni razvoj na pouzdanim temeljima.

  • Prednosti
  • DR u cloud-u?
  • Pristup
  • Karakteristike

Prednosti

Vaši podaci su sigurni i mogu se povratiti u bilo kom trenutku

Dinamika modernog poslovanja i zavisnost od IT infrastrukture uslovljava da je sigurnost podataka apsolutno jednaka njihovoj važnosti. Svi Mainstream Data centari poseduju Tier3 sertifikate, za svaku lokaciju, uz 24/7 monitoring, protivpožarnu i fizičko-tehničku zaštitu i potpunu redundantnost svih sistema snabdevanja.

Disaster recovery rešenje zasnovano na Enterprise Cloud platformi

Disaster recovery i standby sistemi zasnovani su na tehnologijama renomiranih kompanija kao što su Microsoft, Citrix, VMware ili NetApp i lako se implementiraju i održavaju na Enterprise Cloud specijalizovanoj infrastrukturi.

Rešenje krojeno prema potrebama poslovanja

Sva naša rešenja su krojena u skladu sa definisanim poslovnim potrebama i prilagođena svakom klijentu. Proces implementacije koji pratimo garantuje realizaciju optimalnog i sigurnog disaster recovery rešenja.

DR u cloud-u?

Sigurnost i brz oporavak

DR smešten u cloud-u pruža vam izvesnost da će se vaše poslovanje brzo i sigurno vratiti u uobičajene okvire. Prema dizajniranom DR rešenju i ugovorenim SLA uslovima imate garanciju da su vaši podaci dostupni u definisanom roku. Mainstream ekspertski tim je dostupan 24/7/365 za svaku eventualnu intervenciju ili asistenciju.

Smanjenje troškova

Ovakvo rešenje smanjuje potrebna ulaganja u infrastrukturu i održavanje u odnosu na tradicionalne opcije. Dodatna prednost je fleksibilnost u nadogradnji i izmeni samog DR rešenja, kao i mogućnost povećanja ili smanjenja angažovanih resursa u skladu sa promenom potreba klijenta.

Pristup

Naš pritup izgradnji efikasnog DR rešenja zasnovan je na strukturiranom procesu koji garantuje najbolje rezultate.

1. Analiza i ciljevi

Na početku projekta sa klijentom definisemo ciljeve za DR i projekat u celini, kritične poslovne procese, aplikacije, sprovodimo analizu rizika, definišemo RTO/RPO, te vršimo analizu postojeće tehnologije.

2. Dizajn i razvoj

U ovoj fazi predlažemo rešenja sa cost-benefit analizom, radimo dizajn DR arhitekture, kao i plan implementacije, što sve predstavlja osnovu za dalje korake.

3. Implementacija i validacija

Poslednji korak čini implementacija dogovorenog rešenja, testiranje i eventualne izmene, a zatim sprovodimo stalni nadzor, upravljanje i unapređenje vašeg DR rešenja

Karakteristike

Kompletno i optimalno DR rešenje u cloud-u
  • Podrška u celom procesu analize, kreiranja, implementacije, testiranja i odrđavanja DR rešenja
  • Rešenje prilagođeno konkretnim potrebama poslovanja i postojećoj infrastrukturi
  • Ekspertska podrška 24-7-365
Visoke performance
  • Podrška i automatizacija za Microsoft, VMware, Oracle, Citrix i druga rešenja, uključujući i storage level replikaciju podataka
  • Sistem se sastoji samo od vrhunske opreme (HP, Cisco, NetApp, Fujitsu, Citrix…)
  • Skalabilnost – Mogućnost povećanja resursa po potrebi u toku od 24h
Sigurnost i bezbednost podataka
  • 24×7 nezavisni sistem za monitoring i obaveštavanje
  • Sistem je interno izolovan na svim nivoima (virtuelizacija, storage, mreža)
  • Primena najbolje stručne prakse u skladu sa ISO27001

Studije slučaja

Primeri i iskustva klijenata kojima smo pomogli da poboljšaju svoj IT sistem i tako unaprede svoje poslovanje.

AIK Banka studija slučaja

AIK Banka, kao jedna od vodećih banaka u Srbiji, fokusirana je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Svaki minut nedostupnosti sistema predstavlja rizik za realizaciju prihoda, produktivnost i reputaciju među klijentima. Menadžment AIK banke prepoznao je neophodnost unapređenja i optimizacije postojećeg disaster recovery rešenja.

Pogledajte studiju slučaja

Gomex studija slučaja

Gomex, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Srbiji, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Veliki broj transakcija na dnevnom nivou, uz obiman program lojalnosti potrošača čine Gomex-ov poslovni i IT sistem veoma dinamičnim. Kao deo procesa digitalizacije, menadžment Gomex-a prepoznao je cloud kao optimalan pristup za rešavanje rastućih IT zahteva usled konstantnog širenja poslovanja.

Pogledajte studiju slučaja

NPS studija slučaja

Sa Enterprise Cloud platformom omogućen je kontinuirani rad Dynamics rešenja, dostupnost sistema 24/7, smanjena opasnost od nepredviđenih okolonosti,a sve to uz optimizaciju troškova.

Pogledajte studiju slučaja

AIK Banka, kao jedna od vodećih banaka u Srbiji, fokusirana je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Svaki minut nedostupnosti sistema predstavlja rizik za realizaciju prihoda, produktivnost i reputaciju među klijentima. Menadžment AIK banke prepoznao je neophodnost unapređenja i optimizacije postojećeg disaster recovery rešenja.

Pročitajte više

Gomex, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Srbiji, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Veliki broj transakcija na dnevnom nivou, uz obiman program lojalnosti potrošača čine Gomex-ov poslovni i IT sistem veoma dinamičnim. Kao deo procesa digitalizacije, menadžment Gomex-a prepoznao je cloud kao optimalan pristup za rešavanje rastućih IT zahteva usled konstantnog širenja poslovanja.

Pročitajte više

Sa Enterprise Cloud platformom omogućen je kontinuirani rad Dynamics rešenja, dostupnost sistema 24/7, smanjena opasnost od nepredviđenih okolonosti,a sve to uz optimizaciju troškova.

Pročitajte više

Konsultujte se sa našim stručnjakom

Goran Milošević

Service Delivery Director

 

Više od 27 godina iskustva u IT industriji. Prošao razvojni put od IT sistem inženjera preko presales tehničkog konsultanta do menadžera upravljajući timovima od 20 do 130 ljudi u poslednjih 10 godina. Poseduje, osim internacionalnog, bogato iskustvo u velikim međunarodnim IT korporacijama. Poseduje ekspertizu i bogato iskustvo u IT servisima sa specijalizacijom u Cloud i outsourcing IT servisima. U Mainstreamu radi od početka 2020. i odgovoran je za kvalitet servisa, zadovoljstvo korisnika i efikasan rad svih timova za isporuku Cloud servisa i Managed hostinga.

Zašto Mainstream?

Tehnička izvrsnost i sigurnost

Ulažemo i u najkvalitetniju opremu koja zadovoljava enterprise standarde, kao i u konstantno unapređenje našeg sistema i servisa. Mainstream tim čine najbolji stručnjaci koji aktivno prate promene i inovacije u svetu i kod nas. Naša enterprise cloud platforma garantuje sigurnost vaših podataka, procesa i aplikacija.

 

  • Enterprise nivo tehnologija i 24/7 ekspertska podrška
  • Osiguranje od poslovne odogovornosti

Besplatne konsultacije

Povećajte sigurnost svog poslovanja uz disaster recovery rešenje u cloudu.

Kontaktirajte nas

Iskustvo i ekspertiza

Respektabilni klijenti sa kompleksnim potrebama koriste naše usluge više od 10 godina. Za najrazličitije poslove – od rešenja za klijente koji uveliko rade na procesu digitalizacije poslovanja, preko klijenata koji žele da modernizuju svoju infrastrukturu, pa sve do onih koji žele najoptimalnije da iskorististe svoj IT sistem, mi garantujemo svojim desetogodišnjim iskustvom i timom odabranih eksperata.

 

  • Preko 10 godina iskustva i 200+ klijenata iz različitih industrija
  • Poseban fokus i posedovanje ekspertskih znanja u oblasti IT infrastrukture

Rešenje prilagođeno klijentu

Naš pristup je zasnovan na razumevanju specifičnosti, poslovnih ciljeva i potreba svakog klijenta kako bismo najboljim rešenjem podržali njihovo poslovanje. Naš cilj je da savremenim servisima, efikasnom podrškom i fokusom na dugoročnu saradnju podržimo rast i napredak naših klijenata.

 

  • Individualni pristup svakom klijentu
  • Posvećenost razumevanju poslovnih i IT ciljeva poslovanja

Povezani članci

Imate pitanja, ideju ili komentar?

Kontaktirajte nas.

    Popunite formu

    captcha