IT Konsalting

Kako maksimizirati vrednost IT-a i smanjiti kompleksnost sistema? Kako osigurati da tehnologija i inovacije efektivno podrže poslovne procese i umanje rizik? Kako pristupiti digitalnoj transformaciji? Usluge IT konsaltinga usmerene su na optimalno korišćenje IT resursa u cilju realizacije poslovnih ciljeva kompanija.

Optimizacija infrastrukture

Poznati IT trendovi se kreću bržim tempom i većim opsegom, a da li je Vaša IT infrastuktura dovoljno efikasna i finansijski isplativa da bi to ispratila? Poseban izazov je uspostaviti IT infrastrukturu koja odgovara na oba zahteva. Zahvaljujući našem dosadašnjem iskustvu na preko 50 projekata možemo vam pomoći u izradi optimalne IT infrastruture na talasu ostvarivanja kompanijskih ciljeva.

  • Naš pristup
  • Faze optimizacije
  • Metodološki pristup projektu
  • Ključni faktori procene
  • Rezultati

Naš pristup

Kod procene stanja IT infrastrukture polazna osnova je poslovna strategija klijenta jer od nje zavise i tehnološke potrebe kompanije. Pored dosadašnjeg iskustva i najboljih industrijskih praksi,  uzimamo u obzir ne samo trenutno stanje, već i buduće poslovne planove i dinamiku razvoja klijenta, na osnovu čega definišemo optimalnu strukturu i način funkcionisanja IT infrastrukture.

Cilj projekta procene i predloga unapređenja IT infrastrukture je da se da jasan prikaz potrebne infrastrukture.

 

 

Razlozi iz kojih nam se kompanije obraćaju za ovaj tip projekata su različiti:

  1. potreba za unapređenjem IT okruženja i povećanje operativne efikasnosti
  2. težnja za smanjenjenjem troškova
  3. spajanje sa drugim kompanijama i integracija IT sistema

 

Cilj projekta procene i predloga unapređenja IT infrastrukture je izbegavanje dupliranja investicija, jasan prikaz adekvatne infrastrukture i jasno buduće planiranje.

Faze optimizacije

Na osnovu aktivnosti u okviru svake faze stičemo znanje o poslovnim procesima, organizacionoj strukturi, aplikativnom portfoliu i infrastrukturnim resursima kompanije te na bazi trenutnog stanja pravimo zaključke koji se sumiraju i oblikuju u akcioni plan.

Projekat optimizacije se sastoji od 4 faze:

  1. Prikupljanje podataka – U skladu sa dosadašnjim informacijama sa tržišta uskladili smo upitinik koji olakšava klijentima sagledavanje celokupne slike i posmatranje svih segmenata sistema.
    Prikupljaju se podaci iz 6 domena analize poslovanja:

    1. IT operacije i organizacija
    2. Upravljanje kontinuitetom poslovanja
    3. Virtuelizacija
    4. Serveri
    5. Sistemi za skladištenje podataka
    6. Server sale

  2. Analiza prikupljenih podataka – Naši konsultanti prolaze kroz sve prikupljene podatke i analiziraju u kojoj meri trenutna infrastruktura zadovoljava neophodne potrebe poslovanja. Procena se zasniva na analizi iskorišćenosti postojećih resursa koji mogu služiti kao osnovni gradivni blokovi sa adekvatnom nadgradnjom novih resursa nad njima.
    Analiza se vrši prema usaglašenoj metodologiji koja za primer daje osvrt na relevantane okvire klijentske branše poslovanja. Prilikom poređenja često se vrši referenciranje na vendorski pristup koji može biti podrška svetskog iskustva.
  3. Kreiranje detaljnog izveštaja – Kao rezultat rada dobija se detaljan izveštaj sa glavnim zaključcima i detaljnim prikazom glavnih izazova. Izveštaj je usklađen tako da prikazuje verovatnoću podudarnja ili odstupanja sa indsutrijskim standardima.
  4. Ključna zapažanja i predlog inicijativa – nakon procene trenutnog stanja ističu se sugestije i predloženi koraci za dalju implementaciju. Preporučene inicijative se daju na osnovu preporuka najbolje prakse i našeg iskustva u cilju unapređenja IT operacija. Takozvani Road map nije linearno izvođenje i često ga predlažemo kroz paralelne aktovnosti kako bi se brže došlo do rezultata.

Metodološki pristup projektu

Metodoloski pristup projektu

Ključni faktori procene

U procesu procene potencijala za optimizaciju IT infrastrukture, naši eksperti procenjuju svaku od lokacija na kojoj se nalazi kritična IT infrastruktura kompanije.

Na osnovu prikupljenih informacija I sprovedene analize vrši se kategorizacija identifikovanih nalaza i podela na nivoe uticaja, a ukupan rizik se procenjuje na osnovu procene svakog domena infrastrukture.

IT infrastruktura se procenjuje kroz 3 faktora:

 

 

 

 

 

 

 

 

Rezultati

Od projekta optimizacije IT infrastrukture možete očekivati:

  • Detaljan uvid u trenutno stanje

Preciziran prikaz svih komponenti vašeg IT sistema, kao i svih trenutnih prednosti i mana, uz detaljnu analizu bitnih faktora za efikasnost infrastrukture i optimalan rad sistema.

  • Sveobuhvatna analiza

Izveštaj koji dobijate daje vam jasnu sliku mogućih unapređenja, analiziranih sa poslovnog, tehničkog i finansijskog aspekta, i usklađenih sa vašim poslovnim planovima i ograničenjima.

  • Sigurnost u najbolje rešenje

Uz naše stručnjake možete biti sigurni da dobijate najbolje predloge i preporuke za vaše poslovanje. Naši predlozi uvek sagledavaju sve aspekte (efikasnost, sigurnost, skalabilnost) kako bi dali optimalno rešenje za konkretne poslovne okolnosti.

  • Osnova za dugoročno planiranje

Predložena rešenja daju vam osnovu za dugoročno planiranje ulaganja i unapređenja vašeg IT sistema, izbor novih tehnologija za implementaciju, uz jasan prikaz benefita i neophodnih investicija.

Premium dokument

Ukoliko želite da saznate koji su benefiti prilikom optimizacije IT infrastrukture, ali i  najčešće greške – preuzmite dokument.

Preuzmite

Studije slučaja

Primeri i iskustva klijenata kojima smo pomogli da poboljšaju svoj IT sistem i tako unaprede svoje poslovanje.

MK group

MK Grupa je tokom svog poslovanja značajan deo rasta svojih operacija realizovala kroz akvizicije. Vremenom, kako se više kompanija pridruživalo, IT sistem se razgranao na desetine drugih sistema i procesa. Kao posledica ovakvog okruženja, operacije su se realizovale uz visoke troškove, a saradnja i unapređenja na polju IT-a su bili izazovni. Dodatan faktor je želja MK Grupe da se pripremi za svoj put digitalizacije.

Pogledajte studiju slučaja

Ringier Axel Springer

Za Ringier Axel Springer, digitalna transformacija otvorila je pregršt mogućnosti, pre svega u pogledu novih načina monetizacije sadržaja koji omogućavaju kvalitetno i kredibilno novinarstvo, kao i usavršavanja samih sistema informisanja i distribucije na više različitih platformi. Saradnju smo otpočeli 2010. godine, kada nam je Ringier Axel Springer ukazao poverenje odabravši naše Fully Managed Hosting usluge.

Pogledajte studiju slučaja

Gomex

Gomex, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Srbiji, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Veliki broj transakcija na dnevnom nivou, uz obiman program lojalnosti potrošača čine Gomex-ov poslovni i IT sistem veoma dinamičnim. Kao deo procesa digitalizacije, menadžment Gomex-a prepoznao je cloud kao optimalan pristup za rešavanje rastućih IT zahteva usled konstantnog širenja poslovanja.

Pogledajte studiju slučaja

MK Grupa je tokom svog poslovanja značajan deo rasta svojih operacija realizovala kroz akvizicije. Vremenom, kako se više kompanija pridruživalo, IT sistem se razgranao na desetine drugih sistema i procesa. Kao posledica ovakvog okruženja, operacije su se realizovale uz visoke troškove, a saradnja i unapređenja na polju IT-a su bili izazovni. Dodatan faktor je želja MK Grupe da se pripremi za svoj put digitalizacije.

Pročitajte više

Za Ringier Axel Springer, digitalna transformacija otvorila je pregršt mogućnosti, pre svega u pogledu novih načina monetizacije sadržaja koji omogućavaju kvalitetno i kredibilno novinarstvo, kao i usavršavanja samih sistema informisanja i distribucije na više različitih platformi. Saradnju smo otpočeli 2010. godine, kada nam je Ringier Axel Springer ukazao poverenje odabravši naše Fully Managed Hosting usluge.

Pročitajte više

Gomex, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Srbiji, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Veliki broj transakcija na dnevnom nivou, uz obiman program lojalnosti potrošača čine Gomex-ov poslovni i IT sistem veoma dinamičnim. Kao deo procesa digitalizacije, menadžment Gomex-a prepoznao je cloud kao optimalan pristup za rešavanje rastućih IT zahteva usled konstantnog širenja poslovanja.

Pročitajte više

Konsultujte se sa našim stručnjakom

Ljubiša Radivojević

CEO

 

Jedan od osnivača Mainstream-a zadužen za strateški razvoj poslovanja. Započeo karijeru kao Linux inženjer, a danas ima više od 15 godina iskustva u pružanju visokokvalitetnih IT usluga i implementaciji visokodostupnih sistema.  Jedan je od ključnih ljudi zaslužnih za pozicioniranje Mainstream kompanije kao lidera u regionu, a iza sebe ima nekoliko uspešnih ali i neuspešnih startapa. U radu sa biznisima i korporacijama ima za cilj da  im pomogne da na najbolji način iskoriste priliku digitalizacije i svoje IT poslovanje prebace na cloud.

Zašto Mainstream?

Iskustvo i ekspertiza

Respektabilni klijenti sa kompleksnim potrebama koriste naše usluge vise od 10 godina. Od rešenja za klijente koji uveliko rade na procesu digitalizacije poslovanja, preko klijenata koji žele da modernizuju svoju infrastrukturu pa do onih koji žele najoptimalnije da iskorististe svoj IT sistem, mi garantujemo svojim desetogodišnjim iskustvom i timom odabranih eksperata.

  • 10+ godina iskustva
  • Fokusirana ekspertiza na polju infrastrukture Poseban fokus i ekspertiza u oblasti infrastrukture

Treba vam savet stručnjaka?

Ukoliko imate dileme i aktivno razmišljate koje je optimalno rešenje za infrastrukturu vaše kompanije, sigurni smo da vam možemo pomoći.

Zakažite sastanak

Poverenje i razumevanje

Naš pristup je zasnovan na razumevanju specifičnosti i poslovnih ciljeva i potreba svakog klijenta kako bi smo najboljim rešenjem podržali njihov dalji uspeh i rast . Naš cilj je da savremenim servisima i efikasnom podrškom kroz dugoročnu saradnju podržimo rast naših klijenata.

  • 150+ klijenata iz različitih industrija
  • 95% lojalnih klijenata

Najbolje rešenje

Naš ekspertski tim će u bliskoj saradnji sa vama analizirati postojeće stanje i mapirati buduće potrebe uzimajući u obzir sve neophodne uslove i ograničenja. Cilj ovog co-creation procesa je da zajedno dođemo do najboljeg predloga za uspostavljanje optimalne infrastrukture i iskorišćenja mogućnosti cloud tehnologija.

  • Individualni pristup svakom klijentu
  • Posvećenost razumevanju poslovnih i IT ciljeva poslovanja

Povezani članci

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam svoje mišljenje

Popunite formu