Gigatron, kao napredni e-commerce, fokusiran je na kontinuirano pružanje vrhunskog servisa svojim korisnicima. Sve veći broj operacija i informacija, kao i povremeni “peak-ovi” u poseti i saobraćaju, samim tim i u potrebnim resursima, ukazivali su na potrebu za pronalaženjem rešenja koje će omogućiti nesmetano funkcionisanje svih sistema i servisa.
Gigatron, kao napredni e-commerce, fokusiran je na kontinuirano pružanje vrhunskog servisa svojim korisnicima. Sve veći broj operacija i informacija, kao i povremeni “peak-ovi” u poseti i saobraćaju, samim tim i u potrebnim resursima, ukazivali su na potrebu za pronalaženjem rešenja koje će omogućiti nesmetano funkcionisanje svih sistema i servisa.
Gigatron je u tom trenutku prerastao svoju postojeću web IT infrastrukturu, dok je web servis prepoznat kao kritični resurs. Pouzdanost dotadašnje infrastrukture nije više bila na zadovoljavajućem nivou, pa čak ni “dedicated” resursi nisu bili dovoljni garant stabilnosti.
Kao kompanija kojoj je dostupnost IT resursa glavni oslonac za uspešno poslovanje, pronalazak pravog rešenja i kontinuirano pružanje kvalitetnog servisa predstavljalo je imperativ. Tada se pojavila potreba za komunikacijom sa partnerom, Mainstream-om.
Gigatron je kompanija koja je pre 15 godina počela sa radom kao „brick&mortar retailer“ sa dva zaposlena, da bi se praćenjem trendova i pravovremenom transformacijom u e-commerce servis pozicionirala kao prvi odabir potrošača u Srbiji kada je elektronika široke potrošnje u pitanju. Kad su počeli pregovori, Gigatron se i dalje oslanjao na ograničenu infrastrukturu, opterećenu povećanim brojem korisnika.
Kao jedan od ciljeva tokom pregovora prepoznata je i potreba za boljim povezivanjem backend i frontend sistema koje bi obezbedilo praćenje lagera u realnom vremenu. Ovo bi olakšalo svakodnevni rad za više od 400 zaposlenih, a kupcima pružilo bolji servis kroz e-commerce platformu.
Zajedno s Gigatron timom, a na osnovu bogatog iskustva i ekspertize na polju IT infrastukture, analizirali smo potrebe i dali predlog adekvatnog rešenja. Sagledali smo prethodne izazove, kao i buduće planove kako bismo došli do rešenja koje objedinjuje beskompromisnu stabilnost i inovativnost. Krajnje rešenje je skrojeno prema specifičnim potrebama Gigatrona.
Prelazak na Mainstream Managed hosting u okviru cloud tehnologije pokazao se kao pravo rešenje za Gigatron. Obezbeđeni redundantni resursi u okviru Managed hosting private cloud rešenja rešenja omogućili su traženu pouzdanost i stabilnost, doneli inovacije, ali i fleksibilnost. Novo rešenje imalo je svoj prvi test tokom akcije „Black Friday“. Tog dana, značajan „peak“ u saobraćaju bio prvi veći izazov za novopostavljenu infrastrukturu. Početak saradnje tako je obeležen odličnim rezultatima.
Implementirano rešenje omogućava da podaci, kao ključni resurs, budu brzo i lako dostupni čak i u slučaju brojnih nepovoljnih situacija. Pažljivim planiranjem i raspoređivanjem resursa, izbegnuta je mogućnost da neka komponenta sistema bude „Single Point of Failure“, odnosno izbegnuta je mogućnost da neka tačka u sistemu dovede do otkaza čitavog servisa.
Kroz saradnju koja je započela analizom i predlozima rešenja, preko uspešne migracije na Managed hosting platformu i integracije backend i frontend sistema, saradnja s Gigatronom već se u prvoj godini pokazala uspešnom. Gigatron tim fokusiran je na strateške projekte koji unapređuju poslovanje, dok Mainstream brine da infrastruktura podržava strateške ciljeve i bude stalno dostupna. Naša želja je da budemo dugoročni partneri klijentima na putu uspešnog integrisanja novih tehnologija za unapređenje poslovanja na način koji je optimalan za njihovo poslovanje.
AIK Banka je modernizovala IT infrastrukturu i uspostavila pouzdano i performantno Disaster Recovery rešenje na Mainstream Enterprise cloudu.
Pogledajte studiju slučajaKompanija Gomex-a prebacila je ključne biznis aplikacije na našu enterprise cloud platformu i time rešila problem rastućih IT zahteva, optimizacije infrastrukture i dostupnosti.
Pogledajte studiju slučajaUnapređena infrastruktura postavila je osnov za digitalnu transformaciju, omogućila brzinu i visoke performanse sistema i efikasnije korišćenje IT resursa.
Pogledajte studiju slučajaImate pitanja, ideju ili komentar?