Power BI usluge u Cloud-u omogućavaju Vam da lako pristupite podacima o prodaji, uslugama ili marketingu, kako bi njihovom analizom omogućili brže donošenje poslovnih odluka. U današnjem poslovanju brzina donošenja odluka na osnovu pravih informacija je ključ uspeha. Snimanje i struktuiranje podataka je veoma bitno, ali krajnji cilj je biti u stanju analizirati i izveštavati o tome.
Bezbednost, jednostavnost i brzina su tri glavne prednosti Power BI rešenja i tri ključne mere uspeha u poslovanju kompanija.
Ako ste ikada proveli sate prelazeći tabelu pokušavajući da dešifrujete ono što govore podaci, niste sami. Pomoću alata za vizualizaciju podataka – Power BI, kritički uvidi se prikazuju u bogatim grafičkim prikazima koje će ljudski mozak lakše interpretirati i iz kojih će brže i adekvatnije doneti poslovnu odluku.
Prema studiji Aberdeen grupe, organizacije koje koriste alate za vizualizaciju podataka, imaju 28% veću verovatnoću da pronađu pravovremene informacije od onih koji se oslanjaju isključivo na upravljano izveštavanje. Istom studijom je takođe utvrdjeno da 48% korisnika vizuelnim otkrivanjem podataka može da pronađe informacije koje su im potrebne bez pomoći IT osoblja.
Integracija sa postojećim sistemima
Analiza podataka se vrši na osnovu Vašeg postojećeg sistema i podataka koji taj sistem filtrira. U skladu sa potrebom korišćenja izveštaja, PowerBI je alat koji se može koristiti za praćenje i analizu krajnjih klijenata, vođenje prodaje, podignutih ticket-a, marketinških kampanja i celokupnog poslovnog uspeha.
Integracija sa – Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics NAV, Pantheon, OTRS itd.
Personalizovana kontrolna tabla
Uz pomoć PowerBI alata možete napraviti kontrolne table koje su uvezane sa podacima kojima raspolažete na dnevnom nivou. Automatizacija izveštaja koja je u skladu sa adekvatnim inputima, može znatno uštedeti vreme koje trošite na nedeljne ili čak mesečne izveštaje.
Mogućnost deljenja izveštaja
Kao neizbežan aspekat poslovanja je kolaboracija između zaposlenih i deljenje informacija preko adekvatnih izveštaja. Različiti sektori unutar iste kompanije izvlače različite izveštaje raspolažući istom bazom podataka, stoga je bitna mogućnost deljenja istog. Podeljenim izveštajima se može pristupiti putem računara, mobilnog telefona ili tableta sa korisničkim nalogom i jedinstvenim kredencijalima.
Mogućnost upotrebe bez tehničkog predznanja
Nakon adekvatne instalacije rešenja, uvezivanja podataka i kreiranje inicijalnih kontrolnih tabela nije potrebno tehničko znanje da bi se PowerBI alat koristio. Poželećete sami da se oprobate u takozvanima “Pie Charts/ Dashboards” kao I sa uvezvanjem sa podacima koji su od presudnog zančaja za Vaše poslovanje.
Kreiramo izveštaje prema Vašim zahtevima koje ćete prema potrebama poslovanja modifikovati, ali pored toga nudimo i predefinisane izveštaje na osnovu iskustva sa tržišta.
Sledi spisak mogućih integracija sa postojećim sistemima i izveštaji prema podacima koji su dostupni:
PowerBI je dostupan kao Microsoft Cloud servis (PowerBI.com), kao lokalna aplikacija za razvoj izveštaja koji se kasnije mogu objaviti putem Cloud servisa (PowerBI Desktop) i kao mobilna aplikacija (PowerBI mobile).
PowerBI je alat koji se razvija neverovatnom brzinom, čije se funkcionalnosti unapređuju i usklađuju sa potrebama klijenata bilo da se radi o malim, srednjim ili velikim organizacijama. PowerBi poseduje besplatnu i plaćenu verziju – PowerBI Pro. Glavna razlika je u dostupnom prostoru za smeštanje izveštaja (1GB vs 10GB). Mogućnost administracije se takođe razlikuje i kod paketa PowerBI Premium koji je namenjen većim organizacijama.
Ukoliko želite da saznate prednosti primene Power BI-j a unutar Vašeg poslovnog okruženja – preuzmite dokument.
Primeri i iskustva klijenata kojima smo pomogli da poboljšaju svoj IT sistem i tako unaprede svoje poslovanje.
Uz Mainstream Power BI uslugu, klijent Publicis Groupe je poboljšao efikasnost poslovanja uz veliku uštedu vremena kroz jasno predstavljanje poslovnih informacija (na razumljiv i prijemčiv način) bitnih za donošenje odluka.
Pogledajte studiju slučajaZa Ringier Axel Springer, digitalna transformacija otvorila je pregršt mogućnosti, pre svega u pogledu novih načina monetizacije sadržaja koji omogućavaju kvalitetno i kredibilno novinarstvo, kao i usavršavanja samih sistema informisanja i distribucije na više različitih platformi. Saradnju smo otpočeli 2010. godine, kada nam je Ringier Axel Springer ukazao poverenje odabravši naše Fully Managed Hosting usluge.
Pogledajte studiju slučajaAIK Banka, kao jedna od vodećih banaka u Srbiji, fokusirana je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Svaki minut nedostupnosti sistema predstavlja rizik za realizaciju prihoda, produktivnost i reputaciju među klijentima. Menadžment AIK banke prepoznao je neophodnost unapređenja i optimizacije postojećeg disaster recovery rešenja.
Pogledajte studiju slučajaMK Grupa je tokom svog poslovanja značajan deo rasta svojih operacija realizovala kroz akvizicije. Vremenom, kako se više kompanija pridruživalo, IT sistem se razgranao na desetine drugih sistema i procesa. Kao posledica ovakvog okruženja, operacije su se realizovale uz visoke troškove, a saradnja i unapređenja na polju IT-a su bili izazovni. Dodatan faktor je želja MK Grupe da se pripremi za svoj put digitalizacije.
Pogledajte studiju slučajaChief Business Officer
Kao CBO u Mainstreamu odgovoran je za finansijsku strategiju, osiguranje dugoročnog rasta kompanije i razvoj konsultantskih usluga. Iskustva je sticao kao menadžer u sektoru za poslovno savetovanje u Deloitte-u i kao savetnik za strana ulaganja u SIEPA-i. Specijalista za digitalnu transformaciju, dizajn operativnih modela, izradu TCO analiza i business case-ova za smanjenje troškova i ostvarivanje sinergija u procesu konsolidacija sa fokusom na korićenje novih tehnologija.
Ulažemo u najkvalitetniju opremu koja zadovoljava enterprise standarde, kao i u konstantno unapređenje sistema i naših servisa. Mainstream tim čine najbolji stručnjaci koji aktivno prate promene i inovacije u tehnologiji i pomažu klijentima da budu u toku sa novim i boljim rešenjima. Naša enterprise cloud platforma garantuje sigurnost vaših podataka, procesa i aplikacija.
Respektabilni klijenti sa kompleksnim potrebama koriste naše usluge više od 10 godina. Za najrazličitije poslove – od rešenja za klijente koji uveliko rade na procesu digitalizacije poslovanja, preko klijenata koji žele da modernizuju svoju infrastrukturu, pa sve do onih koji žele najoptimalnije da iskorististe svoj IT sistem, mi garantujemo svojim desetogodišnjim iskustvom i timom odabranih eksperata.
Naš pristup je zasnovan na razumevanju specifičnosti, poslovnih ciljeva i potreba svakog klijenta kako bismo uvek najboljim rešenjem podržali njihovo poslovanje . Cilj nam je da savremenim servisima i efikasnom podrškom kroz dugoročnu saradnju podržimo rast i napredak naših klijenata.
Imate pitanja, ideju ili komentar?